zondag 12 mei 2013

Moederdag

Kunnen jullie je de omslagdoek/sjaal nog
herinneren die ik eerder haakte??
Nee klik hier om naar het berichtje te gaan.
Daarin vertelde ik dat ik ook eentje voor mijn moeder
had gemaakt maar dat ze die pas op Moederdag zou krijgen.
 
En zo is hij geworden:
 
 


Ik heb hem gehaakt met alaska van drops.
Hij is dus lekker warm.
Wel een geslaagd cadeau!
 
Zelf ben ik ook verwend door mijn kleine meid
Een mooi bloemetje in een zelf geschilderd bloempotje
 
 
 
Fijne zondag iedereen.
 
Liefs Berber


14 opmerkingen:

  1. Mooi!wat een geweldig moederdag kado...incl. dat van je kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal!
    2 super verwende moeders :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie col heb je gemaakt, schitterend!! Dat zal vast een blije moeder zijn die dit als cadeau krijgt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwwww dat potje ♥♥♥ smelt

    en je omslagdoek is megaaaaaa mooi zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, wat een lief cadeautje heb je gekregen!
    Je moeder trouwens ook... wat een prachtige omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaa deze moeder is heel erg blij, dankje wel:*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees het al, jouw moeder is er heel blij mee. Fijn want je hebt het met heel veel liefde gemaakt. En wat heb je een prachtige haaksteek gebruikt. Echt een heel mooi moederdagkado

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lief dat potje met bloemetje :) en die sjaal wow super mooi is ie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n mooie lekker warme omslagdoek Berber, en zelfgemaakt met liefde, daar is elke mama blij mee! En jouw cadeau was ook mooie en met liefde gemaakt door dochterlief :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooie sjaal,en was ze er blij mee?en wat een leuk bloempotje heeft je dochter gemaakt.


    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gemaakt ! en leuk kado gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The shawl turned out very beautiful!! And such a cute flower pot you got :-). Thanks for your nice comment, I'm happy that you're pleased with the award! Have a wonderful week :-)) xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Baie mooi patroon. Ek is ook mal oor jou blogtitel - Met Smaakt gehaakt - lekker! Groete uit Suid Afrika. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...