donderdag 30 mei 2013

Trakteren

Onze oudste dochter is morgen voor het laatst op
de peuterspeelzaal en dan moet er natuurlijk
getrakteerd worden.
 
Ik heb voor alle kindjes een
sleutelhanger gemaakt.
 Het patroontje komt uit het boekje:
Kleurrijke cadeautjes haken.
Ik heb het patroon niet helemaal gevolgd en er een
beetje mijn eigen draai aan gegeven.
 

 
Pff het was wel wat meer werk
dan gedacht haha
 
Toen moest het natuurlijk nog even leuk ingepakt worden.
 



En voor de juffen heb ik ook nog
een kleinigheidje gemaakt
Op het blog van Atelier Valerie
kwam ik laatst van die leuke lavendelzakjes
tegen. Alleen heb ik er een zeepje
ingedaan bij gebrek aan lavendel ;)




 
Chocolaatje erbij en klaar is kees.
 
Het proefdraaien afgelopen woensdag op de basisschool
ging hartstikke goed. Ze vond het eerst wel spannend
wat ook logisch is alles is nieuw.
Maar ze wou wel weer.
Ze blijft tot aan de vakantie proefdraaien zodat ze
even goed kan wennen.

En morgen nog meer feest want onze jongste dochter
wordt hieper de piep hoera alweer 2 jaar!


afbeelding komt van internet

Heel fijn weekend alvast!!

Liefs Berber
 
 


22 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een mega klus! Maar wel met prachtig resultaat! Super gaaf! Ook de zeepzakjes zijn prachtig. Dat gaat zeker in de smaak vallen.
    Fijn dat de eerste keer wennen goed verlopen is, daar heb je toch je zorgen om, zeker bij een oudste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke traktatie..hoop werk maar resultaat is top!
    Je zeepzakjes zijn ook heel mooi!!
    Alvast gefeliciteerd met je jongste dochter..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk! Wel heel erg mooi geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave traktatie maar wel heel veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow.. wat een leuke traktaties!!!
    maarre.. ik stam nog uit de tijd dat de juffen en meesters 1 chocolaadje kregen ipv een hele doos!! , dus ik zou dat zeepzakje al voldoende vinden!!ahhaha ben ik nou erg ouderwets?? of zelfs gierig??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik weet het niet dit is voor mij ook de eerste keer, vond het zo wel een leuk bedankje.

      Verwijderen
  6. Prachtige traktaties :):) Ziet er mooi uit! Alvast gefeliciteerd voor morgen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! Wat gaaf maar wat een werk zeg! De kindjes en de juffen op de psz zullen erg blij zijn met dit presentje :)

    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie jongste dochter!

    Leuk,onze dochters zijn een beetje van de zelfde leeftijd. Mooi spul he! Haha maar ook kleine katjes ;) echt genieten :)

    Fijne dag morgen!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je bent er mooi druk mee geweest maar wel erg leuk gedaan, fijne dag morgen
    gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Poewie wat een klus meis. Maar wel onwijs leuk! Dat gaat zeker maar al te graag in ontvangst worden genomen :-) Let maar op dat wordt een daverend succes!

    En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van het jongste spruitje!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW!!!! Echt super gaaf!!!! ik wou dat wij zulke creatieve ouders hadden (ik werk in de kinderopvang!) Voor de kinderen echt een super leuke traktatie! Maar de juffen zullen ook erg dankbaar zijn.

    Wel spannend hoor, naar de basisschool!

    Groetjes Geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Met zulke leuke cadeautjes had ik ook wel een juf op die school willen zijn! Super leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat heb je leuk gedaan, wel even een werkje maar dan heb je ook wat,hoop dat ze er blij mee waren, alvast gefeliciteerd

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke cadeautjes, wel veel werk zeg, respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n toffe cadeautjes heb je gemaakt Berber! Waauw en wel wat werk hé, maar het geeft je ook veel voldoening als de kindjes blij zijn ermee :) Ik heb ook ooit voor de eerste kleuterklas zo'n beestjes gehaakt voor elk kind, dat deed ik toen op de trein onderweg naar het werk elke dag. Dat was ook zo'n groot werk toen. En voor de juffen, dat is ook een leuk idee, zo met een geurzeepje erin, zelfs voor anderen cadeau te doen! Top!
    Groetjes, rita.
    Proficiat met de 2e verjaardag van je dochter. Hiep hiep hoera!
    Groot feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw he wat een leuk kadootje,maar wat een werk,super zeg,echt respect voor je.
    en gefeliciteerd met je dochter.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een hoop werk zeg, maar wat een prachtige traktaties!
    echt geweldig.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw... wat leuk allemaal en wat een werk, maar je hebt er wel eer aan denk ik, zo leuk. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en een fijne dag. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw, wat een werk zeg! Het resultaat is super!
    Fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat 'n superleuke en mooie én lekkere kadootjes!!! Prachtig!!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...