vrijdag 17 mei 2013

Vogeltjes

Het is wat stilletjes op mijn blogje
en dat komt omdat ik niet lekker in mijn velletje zit.
Het haken wil ook niet zo erg.
Heb een paar dingetjes afgemaakt deze week
zodra ze op de plaats van bestemming zijn
laat ik jullie de foto's zien.
 
Wel heb ik deze vogeltjes gehaakt.
 

 
Zijn ze niet lief??
 
 
En ik heb een begin gemaakt met deze matroesjka.
Dan ga ik nu toch echt mijn uilenkussens voor mijn
tante afmaken want dat duurt ook echt al veels te lang
Gelukkig heeft ze nog even geduld.
 
Fijn weekend allemaal.
 
Liefs Berber
 


15 opmerkingen:

  1. Heel naar als je niet lekker in je vel zit; sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt.
    Je hebt wel heel schattige vogeltjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap maar gauw weer op!
    de vogels zijn heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allereerst een mega knuf van mij meis xxx ik hoop dat je snel weer beter in je velletje mag zitten


    en je vogeltje is prachtig hoor

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vogeltjes zijn superlief, doe maar kalm aan meis, sterkte!!...we hebben zon nodig!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Berber, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit, sterkte! Ik zie bij jou vaak vrolijke en heldere kleuren, nu zijn je mooie vogeltjes zacht en lief van kleur... bewust zo gekozen of toch niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat je je snel beter voelt.
    Wat een mooie vogels!

    Groeten Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, die vogeltjes zien er supermooi uit!!
    Hopelijk voel je je snel weer beter!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze lief die vogeltjes.
    Hoop dat je snel weer wat fitter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve vogeltjes Berber! En de uilenkussens voor je tante willen we ook wel zien als ze af zijn :)
    Niet goed in je vel zitten gebeurt iedereen wel eens af en toe, hopelijk gaat het snel over!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat je snel weer wat lekkerder in je velletje zit moppie!
    Dat kunnen we zo wel eens hebben hè .... niet leuk maar ook niet verkeerd er dan zo nu en dan even aan toe te geven hoor!

    Je vogeltjes zijn wel heel schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De vogeltjes zijn goed gelukt. Leuk idee dat bedeltje eraan. Hopelijk vrolijken ze je wat op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn schattig! Nou, het beste hoor, hoop dat je snel weer wel lekker in je vel zit. Geniet lekker van het mooie weer. Fijn Pinksterweekend verder.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoop dat je snel weer lekker in je vel zit..!

    Ik vind je vogeltjes erg leuk, echt superschattig!

    Groetjes en een fijne 2e Pinksterdag,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Berber,

    Ik kwam je tegen op het blog van Laura (http://laura-knutselt.blogspot.nl/)ter

    Je maakt mooie dingen,je vogeltjes zijn echt TE schattig :)

    Wat vervelend dat je even niet zo lekker in je vel zit...

    Sterkte en hopelijk voel je je snel weer beter.

    Groetjes Henrike

    (www.eendraadjelos.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...