dinsdag 11 juni 2013

Give away!!!

Het is wel weer eens tijd voor een give away
dacht ik zo. En omdat ik nu 201 volgers heb
lijkt me dat wel een goed moment.
 
Ik vind het zo lief dat jullie allemaal
doe moeite nemen om mijn blogje te lezen
en een leuke, lieve reactie achter laten.
Super dat had ik echt nooit verwacht toen
ik met mijn blog begon.
 
Maar wat ga ik weg geven
dat is eigenlijk nog een verrassing.
Wel zo leuk!!!
 

Afbeelding komt van internet
 
Hoe kan je meedoen:
1. je bent of wordt volger van mijn blog
2. laat hier onder een reactie achter.
3.En een linkje op je blog of facebook is natuurlijk
ook leuk maar hoeft niet.
 
Op vrijdag 5 juli maak ik de winnaar bekend!!

78 opmerkingen:

  1. Leuk Berber!! Ik doe mee!!!

    Zal gelijk een linkje op mijn blog zetten :)

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!!!
    201 wauw :D
    ik doe zeker graag mee ;)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hou helemaal niet van verassingen maar ik doe wel mee want een echte Berber is goud waard! Net als mijn gehaakte hommeltje...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer leuk.
    Graag wil ik een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil wel mee doen hoor leuk, zal morgen even een link plaatsen op mijn blog
    gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook graag meedoen :-) Natuurlijk plaats ik een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met al je volgers, ik vind je blog erg leuk!
    Ik doe ook graag mee, ben benieuwd wat het is.

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een verrassing wat leuk! Ik doe graag mee met je give away. Ik lees je blog altijd met plezier!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag doe ik mee een verrassing is altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lijkt mij leuk om mee te doen volger ben ik al. gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk een Give-Away, alleen de spanning al ik doe graag mee!
    Heb natuurlijk ook even een linkje op mijn blog geplaatst.

    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk doe ik graag mee!

    Groeten thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou wel van een verrassing. Spannend! IK ga je linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil graag meedoen en zal ook een link op mijn blog plaatsen.
    Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Berber, ik doe ook graag mee, ik probeer je te linken, maar ben niet zo handig sinds dat bloglovin...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owwww heeela hoooola Moos is ook van de partij hoor!
    Ga in de loop van woensdag even linkje plaatsen. Ben nu op mijn werk en daar gaat het niet zo makkelijk hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Acabei de conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja leuk!
    Ik doe graag mee!
    Lies Meikie
    Meikieshaakfrutsel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Verassingen zijn altijd leuk en doe dan ook graag mee!

    Groetjes Joke
    elfi-jo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verrassingen zijn top, dus doe ik heel graag mee Berber en zet ik een linkje bij op mijn blog! Je bent al nr 11 die een give away lopen heeft :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee, ik houd wel van zulke verassingen.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, ik doe ook graag mee!!!! Ben altijd in voor leuke verrassingen!!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mysterieus! Ik hou wel van verrassingen. Ben al benieuwd.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee, ben benieuwd! Liefs, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik doe graag mee, ik ben gek op verrassingen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi lieve Berber, ik doe graag mee. Ik ben zelf op het moment door omstandigheden niet zo actief, lees wel jullie blogjes allemaal. Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog en ben natuurlijk zeer gespannen wat je gaat weggeven. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Op naar de 300 volgers!
    Ik doe graag mee en plaats ook even een linkje op mijn giveaway pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuk ik doe ook graag mee.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik doe mee!!!! ooo ben benieuwd! en proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Altijd leuk om mee te doen als er cadeautjes weg worden gegeven :D Ik doe mee! Groetjes Geeske http://creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeee, ik wil graag meedoen, spannend!! :D En ik zal ook een linkje op m'n blog zetten!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je volgers. Ik kwam al wel op je site, maar zag dat ik nog geen "officiële" volger was. Dus ben ik dat geworden.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoihoi
    wat leuk, zo'n give-away! Ik ga meedoen en een gokje wagen om wat te winnen (je weet maar nooit he.... :)). Van harte gefeliicteerd met je ruim 200 volgers en de groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja ik doe mee. I ♥ verrassingen.

    Doe je al bij mij mee??? heb ook een verrassings give away.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had het even nagekeken maar ik doe al mee

      Verwijderen
  35. spannend !!!!!
    tuurlijk ik doe graag mee :-)

    en een linkje natuurlijk doe ik dat !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe mee hoor, leuk, en ga een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En je hebt er nog een volger bij! Wat maak je leuke dingen! Zeker met smaak gehaakt ;)
    Ik doe graag mee met je give away en zal even een linkje op m'n blog plaatsen.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Congratulations on Over 200 followers if open to international count me in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik volg al een tijdje je blog en vind dat je hele leuke dingen maakt. En dan nu een verrassing give away! Spannend. Ik doe graag mee.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oe.....spannend!! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ben dol op verrassingen!
    Nog een volger erbij, maar kijk toch al een hele tijd regelmatig op je blog, leuk om ideetjes op te doen.
    grtjs, Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Rita maakt reclame voor jou en dus kom ik eens kijken. Mooie creaties gezien ! Ik doe graag mee :) Je hebt er een volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat leuk zeg!! Ik wil wel een kansje wagen :)

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Graag doe ik mee. Je hebt een inspirerende blog. Helaas mijn blog is nog in de maak. Krijg hem nog niet helemaal zoals ik hem wil. Maar is. Daantjehaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik wil ook graag een gokje wagen :):) Spannend......X

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk! ik doe graag mee :) en ik plaats een linkje op mijn blog.
    groetjes,
    Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een spannende give away. 'k Word nu al nieuwsgierig. :)
    Natuurlijk laat ik een berichtje achter. Ik ben je gaan volgen en plaats op mijn facebookpagina 'stitchee' ook een linkje. Krijg je nog meer bekendheid. ;)
    Een fijne zomer alvast gewenst.
    Zonnige groetjes,
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuk, een verrassing! Doe graag een xtje mee. Volger was ik al en blijf ik ook ;-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik hou wel van verrassingen, zal een linkje zetten ;-)
    Groetjes Sofie, fijn dat je met die van mij ook meedoet, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe ook graag mee! Was al volger van je.. Misschien wil je ook eens kijken op mijn blog. lientjeshaakcreaties.blogspot.nl.
    Ik vind je uiltjes trouwens super leuk!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik ben dól op verrassingen! Heerlijk, hoe gekker hoe beter! Maar wat een heerlijke blog heb je. Ik heb ff genoten en inmiddels sta je bij mn favorieten, makkelijker terugvinden! Ik kijk naar je nieuwe creaties en lekkers! Maar ga nu eerst het zonnetje weer in! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wie houdt er nu niet van verrassingen!!! IKKE
    Leuk ... zeg .... wel spannend .... ben heel benieuwd :D

    Groetjes, Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Jaja, natuurlijk ga ik ook mee doen en een link plaatsen op mijn blog.
    Ik ben dol op verrassingen. En ik heb wel in de gaten dat het bloggen vol verrassingen zit.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. heyhey ik volg je al een tijdje!

    graag doe ik mee aan je give-away...
    Je maakt zo mooie dingen dat ik héél nieuwsgierig ben naar wat je dit keer gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe graag mee.
    Een verrassing is altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ben volger geworden en doe graag mee! Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gisteren al een aantal leuke blogs ontdekt en vandaag zag ik een linkje naar jouw blog. Ik heb al een paar toffe dingen gezien. Ik zal nog wel eventjes lees- en kijkplezier hebben.
    Is jouw give-away enkel voor Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
  58. tuuk doe ik HEEL graag mee.....een verrassing oei oei dat kan alleen maar veel goed beloven

    zal gelijk een link gaan plaatsen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo,

    Ik ben compleet nieuw in blogland... Net vandaag zelf een blog begonnen en nu kwam ik dit tegen.. Ik doe graag mee en benieuwd hoe dit werkt!
    Je hebt in ieder geval een heel mooie blog, met veel mooi gehaakte dingen! Ik krijg er veel inspiratie van!!!

    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Spannend! Ik doe graag mee :)
    Zal even een linkje plaatsen.
    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ben dol op verrassingen. Doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ook in doe graag me, ik volg je al want je maakt hele leuke dingen.
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  63. leuk leuk leuk..
    ik doe mee!
    volger was ik al.
    groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Klinkt spannend.
    Ik doe graag mee.
    groetjes Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Spannend, nog op tijd, ik maak graag een kansje
    En op mijn blog is momenteel ook iets te winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ook leuk verrassing. Daar wordt ik al happy van dus ik die graag mee. Ik zal straks even een linkje plaatsen om mijn blog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Congratulations on your great number of followers, super!! A surprise gift is such an exciting thing, I'll try my luck and take part :-). Thanks a lot for the giveaway & have a nice day! xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  68. I am now a follower. Thank you for a chance to win the lovely prize!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben ook dol op verrassingen hoor, doe nog net op het laatste nippertje mee want ik wist niet dat je een give away had lopen! :)
    liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...