zaterdag 29 juni 2013

Haaksels van afgelopen week

Natuurlijk heb ik afgelopen
week ook nog gehaakt.

 
Vrolijke fotolijstjes. 
Hier heb ik al een mooi plekje voor
alleen nog even foto's bestellen.
Het patroon kun je hier vinden.
 

Setje onderzetters naar het patroon van
 

En ik ben begonnen aan een sprei voor
mijn oudste dochter haar bed. Ondertussen ben ik alweer
een stukje verder. Heb nu 25 blokken van 15 cm bij 15 cm gehaakt.
 
Ook ontdekten we een hele leuke wolwinkel in Hollum
Deze zit boven de wasserette Oma's Wol Soa'der
En daar heb ik deze wolletjes gekocht.
 


Deze ochtend de verrassing voor mijn give away
afgemaakt waar aan je nog tot 4 juli mee kunt doen
klik hier om naar het bericht hierover te gaan.
 
Ik ben een van de gelukkige winnaars die in het volgende
nummer van in haken komt te staan. Helemaal leuk
Ken je Carla haar blog en tijdschrift nog niet
neem dan snel een kijkje!
 
Goed weekend.
 
Liefs Berber


 
 


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je gewonnen ruimte in het blad, daar weet je vast wel wat moois van te maken!
    Leuk, al die vrolijke haaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben ook nieuwsgierig wat het gaat worden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die kleuren en haakwerkjes. Ben benieuwd wat je gaat maken voorhet blad inhaken.. Gefeliciteerd trouwens een hele eer lijk mij :-) En je wolletjes zijn leuk, fijn als je een leuk winkeltje ontdekt, zoveel handwerk winkeltjes zijn er niet meer.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Berber,

    Gefeliciteerd met je plekkie in het blad 'inhaken' wat super zeg,een hele eer!!

    En wat heb je weer een leuke haaksels gemaakt,like the colours :D

    Ik ben benieuwd naar de sprei van je dochters bed! Maar die word vast prachtig!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch lekkere vrolijke kleuren gebruikt.
    Die gemêleerde wol ziet er super uit, ik ben benieuwd wat je daar mee gaat doen.
    Leuk om aan een sprei te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk meis dat je ook in de Inhaken komt!!!
    Ik weet uit ervaring dat het super is je blog hierin terug te zien hihihihihi

    Enne leuk en veel gehaakt! Die lijstjes zijn zooooo schattig!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal lekker vrolijk uit! Heerlijk!!! Geniet er maar lekker van, van al die vrolijke kleurtjes! Toch nog een beetje zomer bij jou in huis! ;)

    Fijne zondag! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, ik ben ook heel benieuwd wat je met die gemeleerde wol gaat doen, ik vind die kleureffecten altijd zo leuk! Heb juist zelf ook wat gemeleerds aangeschaft bij Ma-Ak, denk dat ik aan een omslagdoek oid ga beginnen. En de spanning stijgt wat betreft de uitslag van je give-away... altijd leuk om mee te doen aan zoiets! :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie lijstjes en onderzetters heb je gemaakt, vrolijke kleurtjes! Hier ook een nieuwsgierige met wat je voor een creatie met de gemeleerde wol gaat doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke lijstjes en de onderzetters hebben ook al zo'n vrolijke kleurtjes, jij woont in een "fleurig" huisje dunkt me :)
    En je deken schiet aardig op!
    De nieuwe bolletjes zijn heel knap van kleur, al plannen wat je ermee gaat maken?
    Tof dat je in het tijdschrift verschijnt Berber, zover heb ik het nog niet gebracht :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...