maandag 3 juni 2013

I love color

Zoals de meesten van jullie wel weten,
ben ik gek op felle kleurtjes
Vorige week liet ik jullie al
En nu is het klaar.
 

Ik haakte een mandala in vrolijke felle kleurtjes.
Het patroontje staat in de simply crochet nummer 5
 
 
Ook haakte ik er een paar bijpassende onderzetters bij.
Het patroontje kun je hier vinden.
 
 
 
Het dienblaadje en de glaasjes komen bij
de action vandaan.
En weet je wat ik er ook nog vond
deze armband voor maar € 0,75
Die kon ik dus niet laten liggen.
 
 
Alle nieuwe volgers welkom!
 
Fijne maandag verder
 
Liefs Berber
 
 


9 opmerkingen:

  1. Berber je hebt prachtige kadootjes gemaakt een blogbericht eerder !

    en ow...... wat heerlijk die felle kleurtjes, ik krijg meteen inspiratie !!!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die mandala en je onderzetters!!

    En ja, die armband zou ik ook niet laten liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,die mandala is mooiiiii!! En heerlijke onderzetters! Ik ben ook van de felle kleurtjes,heerlijk vrolijk!!

    De kleuren combi vind ik dan ook heel erg mooi!! En je armband...tja dat zou ontzettend dom zijn als je die laat liggen......

    ;)

    Fijne avond nog!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer fleurige kleurrijke dingen gehaakt Berber, je mandale en onderzetters zijn heel mooi! Echt vrolijk van kleur!
    En de action vind ik een hele toffe winkel, je vindt er altijd wel iets voor een prijsje :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat mooi!! Je mandala is echt gaaf, en wat een super kleuren!!
    En die armband, wat een goeie koop :D

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke mandala en onderzetters heb je gemaakt.
    Ik geloof dat ik morgen naar de action moet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige mandala :):) en je onderzetters zijn heerlijk fleurig :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! en die armband staat écht leuk toch zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty and colourful!! Stopping by from Annemarie's link party.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...