donderdag 20 juni 2013

Waar ik zo al mee bezig ben

Ik heb een paar kleine dingetjes gemaakt
Waaronder nog twee vendula uiltjes.
 

 
Super leuk om te doen.
 
En nou was het hier in huize metsmaakgehaakt
wasmiddelpret. In ieder geval bij de dames.
Ik kon er eigenlijk op dat moment niet om lachen,
nu wel :)
De oudste had stiekem een hele grote
xlfles leeggegoten op de jongste haar slaapkamer.
( stom stom stom ik ruim altijd
alles op maar was dat vergeten )
en smeren maar
( gelukkig alleen op de vloer) .
Ik had het eigenlijk op de foto moeten
zetten maar heb daar toen niet aangedacht.
Kindjes naar oma ( beppe ) en opruimen
 ben ruim twee uren bezig geweest om die troep
weer op te ruimen grrrrrrrr.
Nou ja het ruikt nu nog tijden lekker fris boven.
Maar ze was ook wel een beetje verdrietig en zou het nooit weer doen.
 
Daar ben ik dan weer blij om.
 
Groetjes uit een naar lavendel geurend
huize metsmaakgehaakt.
 
 
 


27 opmerkingen:

  1. Ach, arme mama! Ze had het vast niet zo bedoeld, maar je zal die troep maar moeten opruimen :-(
    Je uiltjes zijn weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kunnen ze af en toe in hun hoofd halen he. Vooral de jongste kan dat bij mij ook doen en als je dan boos bent geworden, doen ze dat ook nooit meer, maar je weet nooit wat er verder in hun hoofd opkomt. In ieder geval ruikt het nu lekker fris en is het schoon.
    Erg leuke uiltjes!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi ja met kinderen en fantasie weet je nooit waar je aan toe bent... gelukkig is het lavendelgeur en geen bleek!

    Leuke uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee gelukkig niet dat heb ik allemaal goed opgeruimd

      Verwijderen
  4. Arme mama! Ik vraag me toch altijd af hoe kinderen er op komen! Je uiltjes zijn leuk!!! Die ene lijkt wat kleuren betreft wel op die ene van mij ;)

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verhaal. Soms spoken ze echt dingn uit waarvan je denkt hoe bedenken ze het.Mijn nichtje heeft ooit haar hele slaapkamerraam vol geschilderd met Sudocremé ik kan je vezekeren dat je daar ook niet blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal te zeggen hoe leuk je uiltjes zijn. Super..........

      Verwijderen
  6. Mooie uiltjes en wat een vervelende klus om het weer schoon te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww wat een wasmiddeldrama :-( maar wat zal het nu lekker ruiken bij jou en wat een klus zal dat geweest zijn meis ;-)

    Je uiltjes ... I love them!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha
    (niet slaan)
    hahaha
    tja kinderen...
    en achteraf zijn dit soort verhalen altijd leuk :-)

    hihi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa kinderen in huis, leuk niet? Op de onmogelijkste momenten kunnen ze de onmogelijkste dingen uithalen en daar sta je dan, boos en zij verdrietig omdat je boos bent en dan rest je niks anders dan het op te kuisen...
    Maar je uiltjes zijn superschattig hoor Berber!
    En je huis ruikt nu naar lavendel, hmmmmm.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooooooooooooooo wat zal dat een geruim zijn geweest zeg want met water gaat het nog soppen ook hihi
    lavendel is wel heerlijk hihi

    en je haaksels het einde zo mooi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh neeeeeee he!! Dat was flink balen (en poetsen)... Ik heb medelijden met je, maar gelukkig kun je er achteraf toch nog wel een beetje om lachen. En voordeel dat het nu zo lekker ruikt boven! :) Ik hoop echt dat je dametjes nooit weer zoiets uithalen.... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. proest,,,,,,,,sorry maar zie het voor me
    Gelukkig ruikt het lekker en jij hebt de grote schoonmaak al achter de rug....geniet van de zomer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, oeps! Toch een lichtpuntje dat het in ieder geval lekker ruikt....
    Je uiltjes zijn zooo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O,jee gelukkig is het wasmiddel en niet iets anders.... Leuke uiltjes met smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat heb ik allemaal goed opgeruimd, waar kleine handjes niet bij kunnen

      Verwijderen
  15. O jee, wat een toestand. Je uiltjes zijn super lief, prachtig gemaakt. Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Later kan je er heel hard om lachen ;-)....leuk je uiltjes ik zie ze overal her en der op de blogs verschijnen!Ze zijn in trek momenteel,volgens mij zijn ze besmettelijk,ha,ha...;-)


    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn het weer mooie uiltjes, super kleuren!
    Haha, achteraf is dat wel lachen maar op het moment zelf en met al dat werk snap ik dat je boos was.
    Hoe oud is ze?
    Ach, zolang ze hun fout inzien kunnen ze er alleen maar van leren.

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nu kan ik er wel om lachen gelukkig in augustus wordt ze vier

      Verwijderen
  18. Wat een leuke haaksels heb je weer gemaakt.
    Voorlopig hoef je haar kamer niet meer schoon te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige uiltjes!!

    Achteraf wel grappig, zo'n propere en goedruikende kamer! :)

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De vloer in de kamer moet kei-proper zijn !!!
    Lavendel... heerlijk ! Kids hé Berber !
    Heel mooie uiltjes heb je weerom gehaakt !
    Nog een zalig weekend .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk, die uiltjes!
    Wees vrij om maandag weer te komen linken op mijn wekelijkse link your stuff op http://ikblogjijblogt.blogspot.be/
    Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Berber,
    Super leuk die vendula uiltjes. Ik heb ze ook gehaakt. Ik wilde je vragen of je ook een mailadres hebt. Ik wilde je graag persoonlijk wat vragen. Mijn mailadres is Roescher_8@hotmail.com
    Groetsj Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi ik wil koop? hoe ik doen?
    melissamel12@hotmail.com
    voor babykamer decoratie deze uiltjes is perfect.......
    Gr.Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...