vrijdag 5 juli 2013

And the winner is

Zoals beloofd vandaag de uitslag van
mijn give away.
 
Ik heb wel even getwijfeld wat ik zou maken
Het moest natuurlijk wel een echte metsmaakgehaakt worden
en wat vind ik nou leuk
 
Felle kleurtjes en sjaals
voeg dat samen en je krijgt deze prachtige al zeg ik het zelf
elise shawl.
 


Ik heb hem gehaakt met invicta color van scheepjes
 
En voor wie is deze shawl nu
Daar heb ik de random.org maar eens
op los gelaten en de winnaar is:
 
 
Zou je je adres willen mailen naar:
 
Dan zorg ik dat deze shawl zo snel mogelijk jou kant uit komt.
 
Iedereen heel erg bedankt voor al de leuke
reacties en het meedoen natuurlijk.
 
Fijn weekend!
 
Liefs Berber
 




22 opmerkingen:

  1. Henrike wat heb jij een geluk!!! z'n mooie sjaal winnen en die kleuren zijn ook prachtig. Heel veel plezier er van.
    Berber wat heb je ene mooie sjaal gemaakt!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een lekkere vrolijke kleuren. Henrike gefeliciteerd!! 'kBen bijna 'jaloers' op je zeg. Berber bedankt voor het organiseren van de give away, een volgende keer doe ik zeker weer mee.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwww henrike felies meis van harte gegund (slik ....hij is wel heel gaaf he ♥)
    lieve berber dank je wel voor de kans

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh prachtige sjaal! Wat heb je geluk hoor Henrike! Gefeliciteerd! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige sjaal! Gefeliciteerd Henrike!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, zonet zien en zacht, vermoed ik...
    Dank je wel voor het organiseren ervan,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huh???? Ik had net volgens mij een reactie geplaatst...

    Een hele blije!!! Want dat ben ik ook!!!

    Wat een fantastisch mooie sjaal Berber!! Ik ben er heel erg blij mee!

    Bedankt!!!! Ik voel me met recht een bofkont :D :D

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh... wat een prachtig zeg ! henrike gefeliciteerd !! en berber bedankt voor de kans !

    fijn weekeinde, liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie sjaal, Henrike is een enorme geluksvogel! Berber bedankt voor deze leuke Give-Away!
    Lieve groetjes Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwwwwwwww gefeliciteerd Henrike.

    Ik ben jaloers hihihihi maar weet zeker dat jij er echt de show mee gaat stelen! Geniet ervan meis!!!

    Dank je Berber voor een waanzinnig mooie give away!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, wat een gave give-away-shawl! Henrike, van harte gefeliciteerd zeg! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd meid, leuk zo'n prachtsjaal!
    Bedankt Berber voor deze mooie kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met deze prachtige sjaal Henrike...ik vind hem geweldig!! Ik kom er net achter dat ik de give away helemaal gemist heb...ships!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Henrike gefeliciteerd en Berber wat een pracht van een give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een sjaal waarmee je de naam van je blog eer aan doet: met smaak gehaakt. Prachtig.
    Henrike is hiermee echt een geluksvogel. Veel plezier met je mooie, nieuwe sjaal.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die is prachtig!!! Wat heeft Henrike geluk zeg. Bedankt voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat Henrike, had de sjaal ook wel gewild en zeker kunnen gebruiken, maar dan zullen we er zelf eentje proberen te maken tussendoor :) Veel plezier ermee, je zal er fleurig uitzien!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful! And the colors are great!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Suuper!! Congratulations, Henrike :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kleuren! Veel plezier ermee Henrike!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...