maandag 29 juli 2013

Blooming flower cushion

Er zijn soms van die dingen die wil
je gewoon maken. En dit kussen stond al heel
lang op mijn to-do list.
Maar het kwam er gewoon weg niet van.
Maar vorige week op een avond ben ik er dan
toch eindelijk aan begonnen.
En het is klaar.
 

Ik heb natuurlijk gekozen voor vrolijke kleurtjes.
 

 
De achterkant.

 
Staat best gezellig zo. 
 
Het patroon voor het kussen komt
van het blog van van lucy van attic24 
Ik heb het kussen gehaakt met
paris van drops en haaknaald nummer 5
 
 
Fijne maandag!!
 
Liefs Berber

9 opmerkingen:

  1. Dat is ook nog een project dat op mijn to-do lijstje staat Berber omdat het zo vrolijk is! Maar jij hebt de daad bij het woord gevoegd, hier is het nog wachten op tijd :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een erg vrolijk kussen geworden! Super leuk! Dat heb je trouwens nog snel gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè we hebben toch de zelfde smaak, ik was ook bezig maar in de kast beland hij trok krom, nu ben ik er achter dat ik te strak haak toch maar weer eens opzoeken een rij of 2-3 uithalen en dan weer verdere want het is een snoepie hoor, die van jouw ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die is tof zeg!! Leuk gedaan met die vrolijke kleurtjes! Top!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kleurtjes!!! Heel mooi gedaan!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi gemaakt, en die kleuren; helemaal mijn ding! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very nice flower!!!
    I'm your new follower!
    big hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...