woensdag 24 juli 2013

Elise shawl nummer 3

Wat is het toch een fijn patroon
en het haakt ook zo lekker weg.
Mijn schoonmoeder wou ook wel graag
een elise shawl.
 
Dus zo gezegd zo gedaan.
Ze wou hem graag in het zwart.
 




 
 
Ik heb hem iets groter gemaakt zodat ze hem ook
als omslagdoek kan gebruiken.
 

 
Voor deze shawl heb ik 14 bollen paris
van drops gebruikt en hij is gehaakt met haaknaald nummer 5
 
De link naar het patroon kun je hier vinden
je hebt alleen wel een ravelry account nodig.
 
En toch blijf ik zwart een lastige kleur vinden
om mooi op de foto te zetten.
 
Liefs Berber
 
 
 


8 opmerkingen:

  1. Hij lijkt inderdaad blauw op de foto, maar zo kunnen we het patroon waarschijnlijk beter zien.
    Ik ben ook een zwarte sjaal aan het haken, maar dan zo een als ik van de week showde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lijkt idd net blauw/donkergrijs maar het is wederom een prachtige sjaal geworden!

    Daar zal je schoonmoeder vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, staat ook nog op mijn todo-list ;-) Je kan beter een foto nemen op een bewolkte dag, door het felle zonlicht lijkt het nu blauw/grijs... Mar om heel eerlijk te zijn had ik dat een mooiere kleur gevonden,,hihihihi..

    Lieve greot,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ja ik vind de kleur eigenlijk zo ook mooier maar ze wou hem graag in het zwart

      Verwijderen
  4. Hier lijkt hij blauw ipv zwart, maar zo kunnen we de sjaal beter zien! Echt wel mooi hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat knap !
    Dacht eerst dat het een blauwe was maar daarna las ik dat het een zwarte is .. evengoed mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This color is stunning. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...