dinsdag 23 juli 2013

Envelopjes en labeltjes

Ik ben echt niet vooruit te branden
met dit weer.
Dus de dames lekker in het zwembadje
en moeders in de schaduw.
 
Ik was al aardig door mijn voorraadje
envelopjes en labeltjes heen.
 


Dus een stapel met oude flows mee naar buiten.
En knippen maar.
 

Het is heel simpel om te doen.
Er bestaan wel houten mallen voor, maar je kunt
ook een envelop voorzichtig open maken en die dan als
mal gebruiken.
Ik kan weer even vooruit.
 
Gisteravond nog lekker even met een
kopje thee in de tuin zitten haken.
Het was toen heerlijk.
 

Fijne dinsdag!!
 
Liefs Berber

 
 


8 opmerkingen:

  1. Leuke activiteit in de schaduw
    en het resultaat is wel mooi!
    Fijne zomervakantie,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, moet ik ook idd eens ff voor gaan zitten. Maar ja nog ff druk druk.....zelfs om te handwerken of te bloggen. En voor dat je het weet is het weer bedtijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je voorraad is weer aangevuld! Het is superwarm, ook hier, dus binnen waar het fris is vind je me wel en daar kan ik lekker handwerken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Berber,

    Via "haak maar aan" op je blog terecht gekomen en wat is ie leuk!!
    Ben direct volger geworden, ben benieuwd naar meer...
    Ben zelf nog niet zo lang aan het haken. Mijn vorderingen,frustraties en blijheid kun je lezen op mijn blog: http//decreatieveuil.blogspot.nl
    Ook vind ik het leuk om met naald en draad bezig te zijn, vilt verwerk ik ook graag in de dingen die ik maak maar momenteel helemaal verslaafd aan het haken (whaaaahhhh).
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, super mooie envelopjes en labeltjes!! Het is wel een uitdaging hè, met deze hitte! ;)
    Fijne avond vast, liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooooi!
    Altijd fijn om op voorraad te hebben
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaja ik moet ook weer eens een voorraad maken van envelopjes.
    heb er destijds open gemaakt en gelamineerd super handig !

    en iedereen hoor ik nu zeggen: ben niet vooruit te branden haha.
    hopelijk komt er snel verkoeling.

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...