vrijdag 19 juli 2013

kringloopvondsten en leuke post

Deze ochtend even met mijn moeder
en de dames naar de kringloop geweest.
En daar heb ik weer een paar leuke dingen gevonden.

  
Dit lieve jongetje keek me zo zielig
aan vanaf het plankje waar hij stond
dat ik hem wel mee moest nemen.


 
Nog een mooi blik voor al mijn knoopjes

Een memoryspel

 
en dit schattige schaaltje.
 
 
Ook ontving ik deze week nog leuke post.
Het eerste was van Sigrid.
Ze heeft geen blog maar vind het wel heel erg leuk
om te snailmailen. De envelop voor haar gaat volgende week op de post.

 
En bij haar won ik een give away
en kreeg ik dit leuke pakketje.

 
Daar wordt je blij van, of ik tenminste wel
Heel fijn weekend.
 
Liefs Berber

13 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om met mooie schatten thuis te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatten allemaal, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke post en mooie schatten...was vandaag ook nog even in de kringloop maar had zelf de rust niet om te struinen...was tussen 2 afspraken in en dat werkt niet :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom vinden anderen altijd van die leuke kringloophebbedingetjes?
    Je zal er wel oog voor moeten hebben, denk ik?!
    enneheu, in die knoppenbak zou ik graag even willen graaien....
    a. Prachtige gekleurde knoopies, die ik héél goed kan gebruiken!
    b. Graaien en die dingetjes door je handen laten glijden, voelt zo lekker! (klinkt idioot maar ja dat ben ik misschien ook wel...Hi Hi)

    Groeten Joke
    (Elfi-Jo)
    pssssst, ik heb een give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo he wat een bak vol vrolijke knopen,leuke vondsten weer
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan dat jongetje zou ik ook niet kunnen weerstaan :) En dat blik ziet er prachtig gevuld uit!
    Hele leuke post kreeg en je hebt gewonnen! Proficiat!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk winkel tochtje was dat. Mooie buit heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heel leuk uit allemaal:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heel leuk uit allemaal:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke schatten :) En wat gaaf dat je zo'n leuke give away hebt gewonnen!!
    Heel fijn weekend, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een heerlijke spulletjes weer!!!

    Fijn weekend!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kringloopvondsten. Ik zie bij veel mensen in blogland zoveel leuke kringloop schatten voorbij komen, zelf toch ook maar eens vaker een bezoekje brengen heb ik me voorgenomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...