zaterdag 27 juli 2013

Little bird

Een tijdje terug had ik een
 een paar vogeltjes gehaakt.
Ze zijn nu uitgevlogen en hebben allebei
een heel lief nieuw thuis gekregen.
 
 Maar een vriendin van mij vond
ze ook wel leuk. Alleen wou ze er graag
een muziekdoosje in. Zodat hij op de
babykamer kan hangen.
 
 
Na een paar keer uithalen ben ik nu
wel heel blij met het resultaat.
 
Ik had mezelf getrakteerd op het boekje
amigurumi & mini's
Daar moest ik toch echt even wat uitproberen.
Gister heb ik deze flamingo gehaakt.
 
 
Leuk om te doen en zo klaar.
 
Een heel fijn weekend allemaal.
 
Liefs Berber
 


9 opmerkingen:

  1. Jouw flamingo is ook leuk geworden :-)
    Dat vogeltje ziet er super lief uit, heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi vogeltje !.. er is een vlindertje op zn buik gevlogen :)
    En wat een rozig schatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief mooi gehaakt vogeltje!
    Fijne zomervakantie,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb gisteren de bestelde muziekdoosjes binnen gekregen die in een gehaakte uil terecht komen. Zie nu je vogel, ook erg leuk!
    Wat een lieverd, die flamingo! Heb deze week weer 2 haakboekjes besteld en binnen gekregen
    zie mijn blog,http://decreatieveuil.blogspot.nl). Het boekje waar de flamingo in staat vraag ik voor mijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, echt super schattig zo'n muziek vogeltje :) En je flamingo is heerlijk zomers, hihi!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap dat vogeltje met muziekdoos! En die flamingo staat ook bij Angélique van made with love al te pronken!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...