dinsdag 16 juli 2013

Sunny weather

Wat een heerlijk weertje is het weer
de afgelopen dagen.
Echt weer even genieten dus.
 
Kon het toch niet laten om te beginnen
met een nieuw projectje uit
mijn nieuwe boek de mollie makes haken.
Wolletjes bij elkaar gezocht en lekker in het
zonnetje gaan zitten.
 


 
Ik word altijd zo blij van al die felle kleurtjes.

 
En mijn maggiplant doet het ook super
Ellen nog bedankt voor de tip!!

 
De boel wat opgeleukt met lichtjes van de action.
 
Fijne dag verder Liefs Berber


8 opmerkingen:

  1. leuk die lampionnen ! hoop wel dat ze het langer doen als bij ons, ziet er gezellig uit

    liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd leuke lampionnen!!!

    En ben benieuwd naar je haaksel uit je nieuwe boekje!

    Prachtige he felle kleurtjes,ik ben er ook dol op!

    Fijne dag verder,liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk allemaal! En wat een heerlijke kleurtjes katoen :D
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, dit weer, lekker buiten haken!
    Zo hoef ik niet op vakantie ;-)
    Ik ben wel benieuwd wat je van plan bent met die vrolijk gekleurde rondjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er allemaal mooi en vooral gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè, buiten haken.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Aan het mooie uitzicht in de tuin zal het niet liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke he, haken in het zonnetje. Ziet eruit als een leuk boekje en mooie kleuren heb je uitgezocht voor het kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij geniet er duidelijk van, gelijk heb je, wat is leuker dan buiten in het zonnetje met fleurige kleurtjes knutselen? Puur genieten noem ik dat!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...