zaterdag 13 juli 2013

Ta-daaahhhh

Yeahh gister heb ik het vloerkleed
afgemaakt maar toen was het
wat te donker om er nog foto's van te maken.
 
Ben echt super blij met het resultaat.
 

Ik denk dat ik ongeveer 4 bollen zpagetti heb gebruikt.
Het patroon van dit kleed kun je hier vinden.
 
 
Verder had ik het geluk dat ik via de facebooksite
van Tirion Creatief een van de gelukkige winnaars
was van de nieuwe mollie makes haken
 

Staan hele leuke dingen in, nu alleen nog even de tijd vinden
om er wat uit te haken.
 
Alle nieuwe volgers welkom
En een heel fijn weekend iedereen!
 

Liefs Berber

 


26 opmerkingen:

  1. Wat is je vloerkleed gaaf geworden! Enorm leuk!
    Gefeliciteerd met je boek, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Berber :) en nu spierpijn en spierballen zeker..... echt super gaaf geworden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vloerkleed is erg mooi geworden Berber,lijkt me heerlijk ook voor de blote voetjes!Veel haakplezier met het gewonnen boekje!Staan er leuke haakwerkjes in?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooooooiiii een gefeliciteerd met het leuke blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat is dit mooie geworden zeg, super!
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi is dat kleed geworden. Lijkt mij een leuk boek dat je gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was gisteren door jou zodanig geïnspireerd dat ik ook direct eentje gehaakt heb, een deel volgens de link die je gaf en wat eigen inspiratie....
    Jouw tapijt is ook heel mooi geworden, KNAP gehaakt....
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleed!
    En kijk eens op mijn blog.... Je hebt nog meer geluk vandaag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, super mooi kleed!! Echt gaaf :D
    En gefeliciteerd met je Mollie Makes, lijkt me echt leuk!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals wat een supermooi kleed!!!!!!

    En wow wat een mazzelaar zeg zo'n mooi boek!!

    Maar ja....zo veel ideetjes en zo weinig tijd he... ;)

    Fijne zondag!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kleed heb je gehaakt..heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Berber je vloerkleed is echt tof geworden !! Héél mooi werk !
    Gefeliciteerd met je boek :)
    Nog een fijne zondag verder ..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden je kleed!
    En gefeliciteerd met je gewonnen boek!
    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi vloerkleed. En super dat je een boek gewonnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je vloerkleed is een plaatje :) echt knap en mooi van kleur!
    Je hebt geluk met het boekje, kan je weer inspiratie opdoen en plannen maken :) heerlijk!
    grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi mat (vloerkleed)! Ek hou ook van die kleuere. Groete.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw heel mooi! Hoe groot wordt het vloerkleed volgens dat patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi berber.. Ik ben dit kleed ook aan het maken en loop vast in toer 8. Om dit op te lossen ging ik googelen en kwam ik op je blog. Kun je mij vertellen in het Nederlands wat ze bedoelen met de uitleg in toer 8. Ik moet meerderen. ik haal eruit dat ik 2 stokjes in het gat moet maken en 2 stokjes in dezelfde steek daarna. Maar mijn kleed bobbelt helemaal nu. Veel te veel steken dus. .. Kun je me ajb helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi berber.. Ik ben dit kleed ook aan het maken en loop vast in toer 8. Om dit op te lossen ging ik googelen en kwam ik op je blog. Kun je mij vertellen in het Nederlands wat ze bedoelen met de uitleg in toer 8. Ik moet meerderen. ik haal eruit dat ik 2 stokjes in het gat moet maken en 2 stokjes in dezelfde steek daarna. Maar mijn kleed bobbelt helemaal nu. Veel te veel steken dus. .. Kun je me ajb helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is al even geleden dat ik het kleed heb gehaakt maar je moet 2 stokjes in de 2 lossen ruimte van de vorige toer haken en 1 stokje in het stokje van de vorige toer. Snap je het nog? en zo haak je de hele ronde verder.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...