donderdag 4 juli 2013

Van alles wat

Ik ben zoals gewoonlijk weer met
van alles tegelijk bezig.
Ik leer het ook nooit haha
 
Maar goed op verzoek heb ik dit
dikbuik uiltje gehaakt.
 

Het patroontje kun je hier vinden.
 
Heb ook nog een paar vierkantjes gehaakt
voor de deken van mijn dochter.
Heb er nu 35.
 

Ik twijfel nog een beetje of ik ze zal blocken,
wat doen jullie altijd??
 
En vol trots mijn eerste aardbeien.
 
 
Deze gaan vanavond door de yoghurt.
 
En je kan vandaag nog meedoen
aan mijn give away
klik hier om nog mee te doen
Morgen maak ik de winnaar bekend.
 
Alle nieuwe volgers welkom!
En een hele fijne donderdag nog
 

jaja met bloemetjes ( of onkruid )
uit eigen tuin.
 
 
Liefs Berber



17 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes voor de vierkantjes van de deken. Leuk uiltje. En de eerste aardbeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat uiltje is liefff! :) En proficiat met je aardbeien, die zullen smaken. Euhhh vierkantjes aan elkaar zetten voor een deken heb ik niet echt ervaring mee maar ze zien er al mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi uiltje! Die is goed gecamoufleerd als hij in de boom zit ;-)
    Mooie aardbeitjes heb je ook! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die uiltjes zag ik ook al een aantal keren voorbij komen, staan nog op mijn lijstje! Deze is in ieder geval erg mooi geworden!
    En eet smakelijk alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi uiltje !!
    Mmm.. aardbeien ! Heb net een portie op maar die uit eigen tuin zijn veel lekkerder !
    Laat ze jou smaken .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww dat uiltje ♡
    En waren ze lekker de aardbeitjes? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh ik ben zo benieuwd naar je deken/sprei!!

    Lekker vrolijk zo'n meiden sprei met al die mooie kleurtjes!

    Lief uiltje trouwens!

    Spannend morgen de uitslag!

    Fijne avond nog!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. onkruid bestaat niet, moooi!
    Dat wordt ook een kleurige deken zeg, wauw en oooh je uiltje wat een liefje
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vroeg het me onlangs ook af: blocken of niet? Ik heb het uiteindelijk niet gedaan (had wat schrik om de garen te verpesten...)
    Ben benieuwd naar het eindresultaat! Het zijn alvast prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker bezig..Je aardbeien zien nog iets bleek.. Je kon natuurlijk niet wachten of eten de vogels ze op???

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat uiltje. Dat wordt een vrolijke deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo plezant om af te wisselen met verschillende projecten, ik kan het ook niet laten :) Je uiltje is supermooi, heel lief en schitterend van kleurtjes! Met je deken heb ik geen ervaring :(
    En aardbeien zijn hier in overvloed, elke dag een kilo pluk ik.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoihoi,
    ik heb pas 1x een vierkantjesdeken gemaakt, van acryl en had ze niet geblockt. Wel de hele deken toen ie af was geblockt maar dat was een beetje pokkewerk omdat het zo'n grote lap was! Dus een volgende keer zou ik denk ik wel de vierkantjes apart blocken voordat ik het in elkaar zet. In ieder geval wel met wat 'kant-achtige'vierkantjes, dan wordt het resultaat toch echt wel mooier. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat uiltje is echt een schatje de give away staat als link op mijn blog;) dus ik ding al mee. De vierkantjes zijn ook erg leuk en kleurrijk. Oftewel het ziet er allemaal leuk en lekker uit!

    Groetjes Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw uitlje is goed geslaagd. Daar is de besteller vast heel blij mee. Ik zou de vierkantjes blocken, want ik vind het resultaat dan vaak mooier.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...