donderdag 11 juli 2013

Vloerkleed

Ik wou eigenlijk al een hele
tijd een vloerkleed voor mijn jongste
dochter haken voor op haar slaapkamertje.
Maar ik bleef het de hele tijd wat voor me uitschuiven,
want haken met zpagetti daar krijg je wel spierballen van zeg pfff.
Maar nu vond ik op internet dit patroon en daar
stond bij klaar binnen acht uren
Nou dat is te doen dacht ik zo.
 
Maar goed ik ben nu toch maar begonnen.
En het gaat als een tierelier.
 
 
 
Na vier uurtjes haken is dit  het resultaat tot nu toe

 
Die komt dus wel klaar deze week.
 
Fijne donderdag iedereen

 
Liefs Berber

18 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit zeg!! Het is idd zwaar he haken met zpagetti...Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt/is echt een super gaaf kleed zeg.
    Erg mooi gemaakt en leuke kleuren combi's.
    Staat ook nog ergens op mijn to do list.

    Jij ook fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super gaaf!! Hele mooie kleuren en zoo snel! :D
    Fijne dag, haak ze verder hihi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo he dat is snel,erg leuk en leuke kleurtjes ook.

    fijne dag nog
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat ga jij snel. Lijkt mij heel zwaar haken..
    Ziet er nu al mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een heel leuk vloerkleed! Daar zitten vast aardig wat klossen garen in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Valt best mee. Ik had een paar aangebroken bollen zpagetti maar ik denk als ik hem klaar heb dat er ongeveer 4 à 5 bollen in gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi tot nu toe. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet er inderdaad spierballen voor hebben. Ik heb er een kussen van gemaakt maar doe het NOOIT meer haha. had me toch zere polsen ed. Je kleed wordt super mooi, prachtig. WAt zal ze daar straks blij mee zijn en je gaat lekker snel.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfff pittig karweitje Berber!Ik had met het kattenholletje voor Diva gewoon spierpijn en het zweet gutste van mijn lijf,ha,ha....heavy stuff die zpaghetti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Berber,

    Dat ziet er erg mooi uit. Succes met de warming ups voordat je begint en veel plezier bij het afmaken van dit prachtige kleed. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijn weekend.
    Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je al spierballen? Vind het een heel mooi kleedje zal je dochter blij mee zijn! Geen kouwe voetjes meer als ze uit bed stapt.

    ( wat een gedoe met die robot ik kan die cijfertjes écht niet goed zien :-( probeer het nog één keer... )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat lukt je vast wel! En spierballen zal je zeker krijgen dan :) Succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik haakte deze keer een duo, 2 dezelfde tapijten dus! Ik zet die volgende week op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo heel mooi ik ben hem ook aan het maken ... Maar bij 8 gaat hij ineens kronkelen heeft u misschien een foutje ontdekt ik het patroon??

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...