donderdag 8 augustus 2013

Baby uiltjes

Kleine haakwerkjes ik ben
er dol op.
Grotere dingen blijven vaak liggen.
Al moet ik wel zeggen dat ik nu wel alle blokken voor
het sprei van mijn dochter af heb.
 
Maar goed ik kwam dus dit patroon tegen
op het net. En kon het niet laten om twee
kleine vriendjes te haken.

Een paarse.
 
 
En een blauwe.
 
 
 
Ik ben ook al weer aardig door mijn voorraadje
kleine haakwerkjes heen.
Wordt wel weer tijd om dat eens
aan te vullen.
 
Fijne donderdag!!
 
Liefs Berber

 
 



13 opmerkingen:

  1. Erg lief! Mooi gemaakt.
    Fijne dag.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk uiltje, hoelang doe jij erover om z'n uiltje te maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojee ik hou de tijd nooit echt bij. Maar deze twee heb ik in een avond gedaan

      Verwijderen
  3. Prachtige lieve fleurige uiltjes, ze zijn zo cute :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief!!!! Ik zag ze op een andere blog ook al voorbij komen!!

    Heel schattig en omdat ik nog nooit uiltjes heb gehaakt begint het wel te kriebelen om ook eens van die schatjes te haken!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stel, zo samen.
    Heb zelf ook al een heel stel uiltjes gehaakt. Vorige week mijn eerste amigurumi uiltje gehaakt. Benieuwd? Neem dan een kijkje op mijn blog (http://decreatieveuil.blogspot.nl).
    Struin regelmatig het web af op zoek naar leuke uilenpatroontjes.
    Vandaag nog 1 patroon gekocht op een engels blog. Een cuty, al zeg ik het zelf. Nu nog de tijd vinden om 'm te gaan maken....
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Ik heb ze ook eens opgezocht. Misschien ook weer eens wat kleins maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaaah wat een schatje!!! Ik ben echt gek op uiltjes!♡

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...