donderdag 1 augustus 2013

Clematis

Voor de eerste keer sinds drie jaar
bloeit mijn clematis weer mooi.
Ik dacht eigenlijk dat hij de
snoeibeurten van de buurman niet overleeft had.
Hij stond eerst tegen de schutting op en hun wingerd groeit aan
de andere kant.
 
 

 
Is hij niet prachtig.
 
Ook wou ik nog graag een wit dienblad voor
buiten op de tafel. Dus even een ritje naar de action.
 
 
Het kon natuurlijk nog wel een beetje kleur gebruiken
dus heb ik drie kleine potjes omhaakt.
 
 
Leuk om te doen en snel klaar.
 
Fijne donderdag.
 
Liefs Berber
 


7 opmerkingen:

  1. Erg mooie clematis!
    Wij hadden er ook twee, beiden in bloei... Totdat de konijnen ontsnapten en deze vakkundig om zeep hielpen... Gelukkig zag ik gister weer een kleine scheut, dus hopelijk komt hij weer opnieuw uit! En uiteindelijk hoop ik dan dat hij net zo mooi gaat bloeien als die van jou!
    Groetjes sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat straalt de clematis! :) En je dienblad vind ik helemaal gaaf!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit jaar stond mijn handgrote roze clematis ook zoooooooo mooi te bloeien en zoveel bloemen!! het schijnt een geweldig clematis en rozen jaar te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een prachtige bloemen zeg, en het dienblad met de omhaakte potjes is ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur heeft je clematis! En dat dienblad is flink opgevrolijkt met je omhaakte potjes, heel chique!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je clematis is prachtig! Net zo paars als die van mij, alleen bloeit die van mij al heel erg vroeg. Een snoeibeurt bij een clematis kan geen kwaad, worden ze alleen maar mooier van!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...