donderdag 22 augustus 2013

Flower power

Hadden jullie het nieuwe patroontje
Die moest ik natuurlijk even uitproberen.
 


Leuk zijn ze geworden. Ga er vast
nog wel eens een paar maken.
 
Kleine update van de deken.
De rand is nu bijna klaar en dan hoef ik
alleen nog maar de draadjes weg te werken.
 
Nu zat ik te denken om voor de dames een hoodie
( sjaal/muts aan elkaar vast ) te maken
voor de winter maar wie heeft zoiets al een keertje
gemaakt en hielden ze de muts wel goed op??
 
Fijne donderdag!!
 
Liefs Berber
 
 


11 opmerkingen:

  1. Ze zijn knap gemaakt in die hippe kleuren!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die hangers van Karin!!

    De mutsen lijken mij wel lekker warm zitten met sjaal en muts ineen!

    Verder geen ervaring,succes ermee!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn die hangers zeg. Ik ga gauw eens door klikken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en lekker vrolijk die flower power hangers!!!!

    Geen ervaring met hoodies ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je flower power bloemen zijn leuk geworden!!
    Ook ik heb geen ervaring met hoodies;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam ze van de week tegen bij karin, maar nog geen tijd gehad. Er staat nog zoveel op mijn "to do" lijstje. Ik wil alles. Maar ze zijn echt super leuk geworden. Sorry ik kan je niks over mutsen zeggen, nooit gehaakt.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn inderdaad leuk, misschien ook leuk voor de kerst?om maar even vooruit te denken;D

    fijn weekend mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Berber, misschien even googlen op scoodie zo noemen ze zo'n sjaal aan een hoodie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha erber, hartstikke leuk. Mijn zoon heeft em afgelopen winter een op/om gehad. Hij wilde een nieuwe jas, maar wel één die matchte met de kleuren want dan hoefde ik geen nieuwe te maken. Ik kan je wat foto's mailen als je dat wilt... Leuk om te maken/ haken en leuk om te dragen volgens mij. En alle, echt alle kinderen bij hem op school vroegen of ik er een voor ze wilde maken... (Natuurlijk, moet je ff aan paps en mams vragen, want natuurlijk niet voor niks... ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je dat zou willen doen heel graag. Het leek mij wel lekker warm toe voor ze.
      Mijn mailadres is info@metsmaakgehaakt.nl

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...