vrijdag 30 augustus 2013

Give away

Het is tijd voor een nieuwe give away.
En waarom zul je nu denken nou
mijn blogje bestaat morgen precies een jaar!!
 
En dat moet gevierd worden.
Want een jaar geleden had ik nooit kunnen denken
dat ik zoveel lieve mensen heb leren kennen
Dat ik al 249 volgers heb en dat mijn blog al 75.000 keer is gelezen.
En dat ik zoveel lieve reacties krijg
op alles wat ik het afgelopen jaar gemaakt en beleefd heb.
En zo veel inspiratie op doe op al jullie blogs.
 
Maar wat geef ik nu weg,
Nou dit onderstaande pakket.



 
 
Bestaande uit:
 
Lap stof, 2 fotolijstjes,
 borduurpakket,kant,
mooie papiertjes, envelopjes, labeltjes,
en nog een paar verrassingen.
 
Hoe kan je mee doen:
 
1. Je bent of wordt volger van mijn blog
2. Je laat hieronder een reactie achter.
3. Een linkje op je blog op feestboek zou leuk zijn maar hoeft niet.
 
Op 30 september maak ik de winnaar bekend.
 
Een heel fijn weekend alvast!
 
Liefs Berber
 


99 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Alvast van harte met je 1e blogverjaardag!!!

    Ik doe weer gezellig mee en hoop nog een hele tijd te mogen genieten van je blog!

    Keep up the good work :D

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! Goed zeg.

    Ik doe graag mee.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola, me encantaria participar, muchas felicidades por su blog y sus logros. Un beso

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakketje, ik ben net volger geworden en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag.
    Je hebt het in het eerste jaar goed gedaan zo te zien aan de cijfers. Logisch, want je hebt een leuk blog. Hopelijk vier je nog heel wat meer blogverjaardagen.

    Wie wil niet een verwenpakketje winnen. Ik in ieder geval wel. op mijn blog komt zo een link.

    Vrolijke dag, Margaret


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd emt je blog verjaardag. Zie het steeds vaker dat er bij blogverjaardag een give away komt zal eens kijken hoe lang ik mijn blog al heb. Is wel een leuke idee.

    lieve groetjes christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je eerste blogverjaardag. Bij bloglovin volgde ik je al, nu ook op blog.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Alweer een jaar of nog maar een jaar en dan al zoveel trouwe volgers... Op zich natuurlijk niet zo gek met al die leuke berichten hier!
    Ik doe graag mee met deze leuke give away... Vooral het lapje stof daar zou ik wel raad mee weten (ligt hier nog een onafgemaakte tas te wachten op een binnenkantje..)..
    In ieder geval hoop ik vooral nog veel inspirerende en mooie berichten te lezen!

    Groetjes sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik las je blog altijd al wel, maar nog niet als officieel volger. Nu dan volger geworden.

    Leuk dat je ons laat meedelen in de verjaardagspret, ik doe graag mee.

    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag. En natuurlijk waag ik een kansje op dit mooie pakket vol hebbedingen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaa, gefeliciteerd!!! Alweer 1 jaar!! Je blog is ook erg leuk, geen wonder dat je zoveel volgers en bezoekjes hebt!!

    Ik doe natuurlijk graag mee aan je give away en plaats een link op mijn blog!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je blog verjaardag en dat er nog heel veel blog verjaardagen gevierd mogen worden.
    Ik doe graag mee met je give away. Ik was nog geen volger, maar dat ben ik zojuist geworden. Alhoewel ik je blog wel regelmatig lees, ik kwam daar vaak terecht door van de ene blog naar de andere door te linken. Ik zal een linkje van je give away op onze blog vermelden.

    groet,

    Anita
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi ik doe graag mee leuk een pakketje winnen,volger ben ik al !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met een jaar bloggen. Ik was al volger en doe graag mee! Linkje wordt zsm geplaatst. Op naar de 2 jaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte! Ik ben nu toch maar eens volger geworden en doe graag mee aan de give away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd ! Ik doe graag mee wat een leuk pakketje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh, dat is leuheuk! En alweer 1 jaar a/h bloggen, wat is het leuk hè! Natuurlijk waag ik een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte met je blogverjaardag!! :D Ik doe graag mee om je geweldige pakket te winnen, en plaats ook een linkje :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk! Gefeliciteerd, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik volg je blog al een tijdje, heb zelf geen blog maar doe graag mee! Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hip hip hip hoera voor de blogverjaardag én voor de supermooie give-away !
    Ik werd volger en waag graag mijn kans.
    Wat haak jij mooie regelmatige steekjes seg !
    Liefs !
    PS : ik zet een linkje bij mij (Maaksels van CarlaK)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een pakket om vrolijk van te worden. Ik doe graag mee, zal het op mijn blog zetten.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Berber, van harte gefeliciteerd alvast!
    Doe graag mee en ik heb een link geplaatst (www.rinskeshaakblog.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen. Een super creatief blog. Volg je al een poosje en de give away is ook prachtig om te winnen.

    De Handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jaaaa... ik doe heel graag mee hoor!
    Volger was ik al en blijf ik zeker :)
    Linkje ga ik plaatsen op mijn blog. Thanx xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd meis met 1 jaar!!!!!
    En dat er maar vele jaren bij mogen komen!!!!!!!

    Moos waagt ook een gokje hoor!!! Dus zet mij maar op de lijst hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd. Voeg me maar toe aan je lijst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat leuk zeg! Ik waag graag een kansje.
    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog van harte gefeliciteerd!! Toch weer een mijlpaal.
    Je hebt een leuk pakket samengesteld, doe graag mee.
    Volger ben ik al. Zal een linkje op mijn blog plaatsen.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd! Leuk! Ik doe graag mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo,

    Gefeliciteerd. Alweer een jaar. Doe ook graag mee!

    Groetjes Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je leuke eenjarige blog! Ik lees altijd met veel plezier. Ik doe graag mee, wat een ontzettend leuke give away! Al dat roze en dat schattige stofje! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ooooh, leuke hebbedingetjes voor mezelf, en om kado te doen aan vriendinnen die sommige technieken wat beter onder de knie hebben (naaimachine staat al twee jaar te verstoffen...)
    Gefeliciflapstaart en doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met je blog!!!
    Ik doe graag mee!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oh een jaar alweer..
    tuurlijk wil ik graag mee doen !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat met je blog-verjaardag!
    Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een super leuke give away, en een leuk blog ik ben volger geworden :). weet alleen niet hoe ik je linkje kan plaatsen groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat!!
    Roze en paars zijn hier heel populair, dus da pakketje zie ik wel zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd!!
    Ik doe graag mee. Geniet altijd weer van je mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk, ik doe graag mee. Ik ga je volgen, je hebt een leuke blog!! Groetjes, lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd! Ik doe ook graag mee.

    Groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd, Leuke give-away trouwens! Ik doe mee hoor!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk zeg! Van harte met je 1e blogverjaardag!!!

    Ik doe gezellig mee en blijf uitkijken naar je volgende creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag. Wat een geweldige give away...ik doe erg graag mee!
    Een linkje plaats ik natuurlijk ook op mijn blog....
    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. WAt super leuk dat je deze prachtige give away doet. dat borduurpakketje heb ik stad en land voor afgereisd, maar vergeefs. Dus hier maar gezellig een gokje wagen. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik geniet er van. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag !!! een hele mijlpaal.
    Ik vind het altijd gezellig je bolgjes te lezen. Ga zo door !!
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ow wat leuk!!! Ik doe graag mee en proficiat met de verjaardag van je blog!
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een gezelligheid.....ben pas nieuw en nog wat zoekende..maar komt allemaal wel goed. Je blog spreekt me aan en je Give away natuurlijk ook! Ik ga je volgen en hopen dat ik eens in de prijzen val! ps: van harte me je 1~jarig bestaan, van je blog natuurlijk haha Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  49. I am surprisedits only one year your work is so beautiful. Love your pretty posts.
    Congratulations. Here's to many mote birthdays!
    Thanking you

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd met je blog verjaardag! Ik vind het leuk om te volgen wat voor een moois je allemaal maakt. Ik doe natuurlijk graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuk! Ik doe heel graag mee. Proficiat met de eerste verjaardag van je blog. Ik heb geen blog, dus een linkje kan ik niet plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd, al 1 jaar zo'n leuke blog.

    En dat pakket is super, zou ik graag willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ben vandaag op je blog terecht gekomen via Haak maar aan omdat ik vond dat je zo een mooi blokkendekentje had gehaakt en ik kom bij je give away terecht. Het grappige is dat ik vandaag ook een give away heb geplaatst, zij het om een andere reden dus als je zin hebt om mee te doen...
    Ben blij dat ik je blog ontdekt heb en word dus graag volger. Op naar je tweede jaar zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik dacht dat ik al had gereageerd op je blog... maar toch niet. Bij deze, wil ik graag meedoen met de give away, erg leuke dingetjes.
    groetjes geeske
    creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wow, bij deze schrijf ik me maar al te graag in hoor Berber! Want zo'n pakketje wil ik ook wel winnen!
    Ik plaats meteen linkje op mijn blog :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ben jij ook al één jaar aan het bloggen, sjonge, de laatste tijd spatten de één-jaar-blogfeestjes overal op het scherm ;)
    Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag en doe er maar nog vele jaartjes blogvreugde bij !
    Ik doe graag mee met je give-away, maar een linkje zal niet lukken wegens geen blog...
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Leuke blog heb je! Fijne blogverjaardag. WAt gaat de tijd snel he.

    Ik wil graag meedoen met de giveaway en zal later even een linkje op mijn blog mimimaakt.wordpress.com plaatsen.

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuke give away en wat een leuk blog! Ik doe mee en word volger. Linkje plaats ik ook nog even. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Berber gefeliciteerd!!!Volger ben ik al lang,dit berichtje heb ik vast even over het hoofd gezien door het druk klussen aan mijn zolder/hobbykamer afgelopen week :-)Ik hoop dat je nog lang gezellig door mag bloggen en je veel volgers erbij gaat krijgen,maar dat gaat vast goed komen denk ik zo!Ik doe graag mee voor deze prachtige give away...by the way...ik heb er ook 1 lopen....je moet raden hoeveel eikeltjes Abbey de eekhoorn heeft verzameld! ;-)


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Berber gefeliciteerd!!!Volger ben ik al lang,dit berichtje heb ik vast even over het hoofd gezien door het druk klussen aan mijn zolder/hobbykamer afgelopen week :-)Ik hoop dat je nog lang gezellig door mag bloggen en je veel volgers erbij gaat krijgen,maar dat gaat vast goed komen denk ik zo!Ik doe graag mee voor deze prachtige give away...by the way...ik heb er ook 1 lopen....je moet raden hoeveel eikeltjes Abbey de eekhoorn heeft verzameld! ;-)


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee. Succes nog verder met je blog!
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd! Hup... nog wat jaartjes er bij. Ik doe graag mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. VAN HARTE PROFICIAT
    Ik volg en lees wel ,maar voor zo een leuk pakketje waag ik mijn kans
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik doe mee om dit te winnen

    Grt a degen

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Congratulations!! Well deserved :-)). Thanks for the beautiful giveaway, I'll gladly try my luck! I put a link in my sidebar as well :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Leuk! Ik vond een jaar bloggen ook zo leuk! Viering waard!
    Ik doe graag mee en volg je via bloglovin!
    Inspiratie genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Leuk en dat je ook zoveel volgers hebt!
    En mee doen om te winnen is ook altijd leuk!
    Mischien wil je ook mijn volger worden,bij mij gaat het nog niet zo hard! groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik doe ook graag mee met je give away. Zijn zo'n leuke spullen te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi, gefeliciteerd met je verjaardag van je blog!
    Ik hoop dat als ik 1 jaar blog ook zoveel plezier heb mogen beleven als jij. Ik wens je nog heel veel leuke, gezellige en leerzame blog jaren toe. Het ziet er erg gezellig uit en ben dan ook volger geworden. En ik vind het leuk om mee te doen met de give away.
    Fijne dag verder!
    Greetzz Marion (madebymg.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gefeliciteerd!
    Ik wil graag ook een kansje wagen op dit leuke pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. gefeliciteert met je blogg verjaardag en ik wil ook graag wel iets van je mooie dingen winnen meestal heb ik pech maar misschien nu eens geluk cunera

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een leuke give away! Ik doe mee! :-)

    Gefeliciteerd met je eerste blog-verjaardag!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  73. 1 jaar al,wat gaat de tijd snel
    gefeliciteerd en ook ik waag men kans voor je give away

    ps, bij 50 volgers doe ik zelf ook nog ééntje

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat leuk, gefeliciteerd! Ik doe graag mee en ga een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Net nieuw hier en ik wil graag meedoen met je give-away! Ik haak zelf al enige tijd maar heb geen eigen blog... Misschien iets voor in de toekomst :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi! Volg je blog al, en vind het leuk om mee te doen! Enne, ga eens even een link op mijn blog zetten.
    Btw, je doet het supergoed met je blog!
    grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blogje! Enne, natuurlijk wil ik wel meedoen met je give away... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Proficiat met de eerste verjaardag van je gezellig blog! Ik ben volger geworden en doe graag mee (erg leuke blog om te lezen!) Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  79. hee, ik wil volger worden en een gokje wagen ;-)
    groet Agnieta

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Zoals zovelen volg ik je blog al. Maarreh, ik wil wel graag mee doen met je give away. Leuk dat je er (al weer) een organiseert.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd met een jaar lang mooie blogs maken! Had de give away gemist dus dank voor je reminder. Ik waag graag een kansje...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Heb ik dit blogje nu helemaal over het hoofd gezien? Van harte gefiliciteerd natuurlijk en ik doe graag mee voor de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Het kan nog, dus doe ik ook graag mee! Ik volg je schrijfsels en maaksels al een poos, en doe vaak inspiratie op uit jouw ideeën!
    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Alvast gefeliciteerd met uw eenjarig bestaande blog. Zoals collega bloggers waag ik eveneens mijn kans. Succes verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Door mijn vakantie zit dit berichtje waarschijnlijk nog tussen de blogjes die ik nog wil lezen (nog ruim 400 blogje haha) dus ik had hem nog niet gezien. Als eerste nog gefeliciteerd al weer een jaar wat gaat het hard hè ( ik bedenk me meteen dat ik ook nog een geven away zal doen oeps komt nog) hopelijk ga je nog lekker door met bloggen van ik vind het leuk km je blogjes te lezen en ook ik wil graag een kans maken op jouw leuke geven away.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. leuk pakketje heb je samengesteld!
    ik doe graag mee...
    ik word volger en plaats en linkje op mijn pagina met give aways

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Graag wil ik meedoen.
    Volger ben ik al een tijdje en daar heb ik nog geen spijt van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Leeeeeeeuk, ik doe graag mee! Gefeliciteerd hè!
    Groeten, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Graag wil ik meedoen, ik volg je blog sinds een paar dagen.

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ontzettende leuke blog en Gefeliciteerd!
    Ga je volgen!
    Ik zou ook graag een kansje maken.
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wij zijn net volger geworden en doen graag mee! Gefeliciteerd met je blogverjaardag.
    Groetjes van Pom en Co.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag. En natuurlijk waag ik een kansje op dit mooie pakket vol hebbedingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Een hele dikke proficiat met je blogverjaardag! Doe zeker zo verder! Graag zou ik ook mee willen doen voor dit mooie pakketje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Een hele dikke proficiat met je blogverjaardag! Doe zeker zo verder! Graag zou ik ook mee willen doen voor dit mooie pakketje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Een hele dikke proficiat met je blogverjaardag! Doe zeker zo verder! Graag zou ik ook mee willen doen voor dit mooie pakketje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...