zaterdag 17 augustus 2013

Little birds

Het is een klein beetje rustig op
mijn blogje. Hoe dat komt weet ik eigenlijk
ook niet zo goed.
Maar ik heb de laatste tijd nog wel wat gehaakt hoor.
 
Zo ook deze vogeltjes.
 


En nog een witte, grijze en licht roze maar die
hebben al een nieuw thuis gekregen
 

 
Ook testte ik het nieuwe patroon van winkie flash
Had jammer genoeg niet genoeg garen om een hele omslagdoek
te maken, deze hebben de dames ingepikt voor pop.
 
Maar stemmen jullie ook op
haar dancing hearts wrap???
 
Alle blokken voor de deken zitten aan
elkaar vast. Dus ik kan nu beginnen met de rand.
 
Heel fijn weekend verder!!
 
Liefs Berber
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. Je vogeltjes blijven leuk, krijg zin om ze ook weer te haken als ik deze zie. Het is/was ook vakantie tijd, even wat "blogrust" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn echt zo mooi, stuk voor stuk weer...en fijn je te lezen ♥

    liefs jenneke

    enne ik ben even gaan stemmen hoor
    er staan veel polls hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is in blogland nu heel merkbaar een stuk rustiger dus je bent niet de enige ;)

    Je vogeltjes zijn zo schattig!!! Die wil ik ook eens maken❤

    Fijn weekend! Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vogeltjes zijn super lief en ook de rest is prachtig. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die vogeltjes blijven leuk! Deze zijn ook weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ja dat overkomt ons allemaal wel dat we iets minde aanwezig zijn. Die vogeltjes zijn zo snoezig.

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In ieder geval zijn je vogeltjes heel schattig!
    Maak je geen zorgen, neem je tijd ...
    Nog een fijne zondag,
    liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vogeltjes! En blog lekker op je eigen tijd, het moet natuurlijk wel leuk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Scahttig zijn de vogeltjes. Ik kom ze steeds vaker tegen en heb ze op mijn " to do" lijstje staan. Maar geloof me, daar staan al heel wat dingen op. alles op zijn tijd.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve en vrolijke vogeltjes heb je gemaakt!

    Ik heb er ook ooit twee gehaakt voor mijn dochter en aan een stokje uit de tuin gehangen.

    Liefs Colinda

    p.s. je kunt op mijn blog een gehaakt vloerkleed winnen. Heb je 'm al gezien? Je kunt nog meedoen tot en met 22 augustus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige lieve vogeltjes maakt je weer en alweer een paar uitgedeeld, herkenbaar... ook ik doe dit altijd :)
    Het patroontje dat je testte is ook mooi geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Scahttig die lieve vogeltjes van jou....en die kleurtjes daar word een mens vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi wat heb je een leuke vogeltjes gemaakt :) alleen de link bestaat niet meer, kan jij het patroontje plaatsten? Ik hoor het wel. groetjes sil

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...