vrijdag 9 augustus 2013

Wel hele leuke post

Gister kwam de meneer van de DHL
met een wel heel mooi pakket aanzetten.
Ik had de hoofdprijs gewonnen
van de give away bij tutti haakt enzo
 
 
En jeetje mina meid
wat was dat een feestje om uit te pakken.
Alles was ook zo mooi ingepakt met mooie teksten erop.
Wat heb je er een werk van gehad zeg.
Was gewoon sprakeloos van al dat moois.
 
Een mooi diy pakket om een hartendoosje te pimpen.
Als ik binnenkort tijd heb ga ik er echt aan beginnen.
 
 
 
En in de tweede envelop zat nog veel meer moois.
Lichthuisjes, mooie pen, thee, knoopjes,
boekenlegger, stickers, envelopjes,
puzzeltje en kaartjes.
 
 
 
 
Ik ben zoals jullie zien echt heel erg verwend.
 
En nou ga ik op zoek naar wolletjes.
Want ik mag het patroon van winkieflash testen
wat ze gaat gebruiken voor de design wars 4 challege.
 
Heel fijn weekend allemaal!!
 
Liefs Berber







7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige post meis. Wow!!!!!

    En wat leuk dat je een patroon mag testen!!!!! Ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik mag niks laten zien maar hou haar site in de gaten :)

      Verwijderen
  2. Wat een verwennerij allemaal!!!!

    Gefeliciteerd! En jij ook een fijn weekend!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is boffen zeg! Helemaal super als je zoiets binnen krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke post kreeg je! En inderdaad erg leuk dat je een patroon mag gaan testen, ik zal haar site in de gaten houden! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pure verwennerij daar bij jou Berber! Maar met een give away mag dat wel, dat is de bedoeling daarvan!
    Fijn dat je een patroon mag testen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...