maandag 30 september 2013

And the winner is.....

Vandaag zou ik de uitslag van de give away bekend maken.
Maar aller eerst iedereen bedankt voor het meedoen.
En alle leuke reacties die ik op dit leuke pakket en mijn blog gekregen heb.


Maar er kan er natuurlijk maar 1 de winnaar zijn.
En daar heb ik de random.org maar eens even op 
los gelaten. Ben er nog steeds niet uit hoe ik dat dan hier weer in
kan kopiëren maar de winnaar is geworden....

Nummer 18

En dat is Sylvia van het blog Zaanse Zolder 

Van harte gefeliciteerd meid! 
Zou je je adres willen mailen naar
info@metsmaakgehaakt.nl 

Iedereen een hele fijne maandag gewenst!

Liefs Berber

16 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooooooooo die heb ik gemist :-(...wat een gaaf pakket zeg

    enne syl van harte feliesssss

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van plezier met dit super toffe pakket Sylvia!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kom net terug van boodschapjes ! Zie ik dit !!!! Nummer 18.... jaja dat kan ook niet anders met 18 als geluksgetal, geboren op de 18e en en en owwwwww yep ik ben blij !!! Zo lief, dank je wel! ik zal je ff mailen. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Syl!!!
    En bedankt voor deze mooie kans <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Berber, het is een prachtig pakket; Sylvia, gefeliciteerd, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Sylvia!!!

    En Berber jij weer bedankt!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Sylvia! Al ben ik stiekem wel een beetje jaloers :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Syl van harte met dit geweldige pakket!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor Sylvia en bedankt voor de Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...