donderdag 19 september 2013

Deken update

Ondanks dat ik het laatste tijd best wel
druk heb en me lang niet fit voel.
Veel gesnotter en een zere keel
Haak ik rustig verder aan het sprei voor mijn nichtje.

  
Ik heb nu 65 vierkantje gehaakt.
Nog maar 39 te gaan en dan kan ik
het sprei in elkaar gaan zetten.

 
 
Maar wat een prachtig garen is dit
het kleurverloop is zo mooi!!
 
En afgelopen zaterdag viel het tijdschrift InHaken bij
ons op de deurmat en ik was een van de
gelukkigen die een plaatsje in het tijdschrift had gewonnen
en daar ben ik natuurlijk best wel een beetje trots op.
 
 

Alle nieuwe volgers welkom en
pssttt je kan ook nog steeds meedoen
 
Liefs Berber


13 opmerkingen:

  1. Wauw! Het wordt vast een supergave deken! Mooi zo, al die vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar rustigaan dan gaat het gesnotter en je zere keel vanzelf weer over! Je sprei wordt heel mooi met dat verlopende garen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, die vierkantjes worden echt heel mooi; de deken dan natuurlijk nóg mooier :-D
    Leuk dat je in het blad staat; gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie kleuren! Gaaf dat je in het blad staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en wat een eer zeg in het blad, leuk!
    X Es
    ps beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt vast en zeker een mooie deken! Mooie kleuren! En wat geweldig dat je in het blad staat, een hele eer. Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren meis! Die gaat fantadtisch worden. Hoop dat je je snel beter voelt (bij mij suddert het ook)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren meis! Die gaat fantadtisch worden. Hoop dat je je snel beter voelt (bij mij suddert het ook)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een klus he zoveel vierkantjes?! Hier ook bezig, maar nog lang niet zover. Mooi garen gebruik je inderdaad. Sucses nog even met de laaste 39 en beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleuren! Ik ben benieuwd hoe het geheel gaat worden! Leuk dat je in het blad staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Da's toch helemaal geweldig..dat je in het boekje staat!
    Ik vind iid ook de kleurverloop prachtig...en je bent er al bijna...succes verders met haken! Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik volg jou al een tijdje. Schitterende creaties zoals steeds. Zijn mijn lievelingstinten. Zeer mooi vind ik. Is steeds een marathon om die 4kantjes te maken en aan elkaar te zetten maar een prachtig werk als het af is. Wens jou heel veel beterschap en kom eens piepen op mijn blogje. Groetjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...