donderdag 5 september 2013

Een delight van een sprei

Zo eindelijk even de tijd om een
berichtje te typen.
 
Allereerst heel erg bedankt voor al jullie
lieve reacties op mijn give away
En alle nieuwe volgers welkom!!
 
Ik ben met een nieuw project begonnen en
daarvoor ga ik deze prachtige bollen
drops delight gebruiken.
 
 
I love it.
Wat een prachtig kleurverloop.
 

Het gaat een sprei worden voor mijn nichtje.
Ze heeft eindelijk een huisje gevonden en heeft
me gevraagd om voor haar een sprei te haken met
twee bijpassende kussens.
 
Zal af en toe wel een kleine up date laten zien want
het is een hele klus.
 
Fijne donderdag allemaal!
 
Liefs Berber


 
 


13 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie bolletjes, dat wordt vast een plaatje! Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die wol is mijn favoriet!
    Daar maak ik kleding van voor mijn poppen.. mooi is dat he?
    Het word vast heel mooi je creatie, ben nu al benieuwd! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleuren nu al gewelig! Dat word vast een geweldig eind resultaat!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste vierkantjes zijn prachtig, dat beloofd wat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi i diehe dt kleuren verloop. Wordt een hele klus z'n heel sprei maar o wat zal het mooi worden..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zó leuk dat kleurverloop! Ik ben gelijk gaan googlen op dat garen, maar helaas zit er wol in en daar kan ik niet tegen... :( Succes met de sprei, hij wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat gaat een beauty worden XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat geweldig mooi worden,ik heb dinsdag nog met de delight in mijn handen gestaan toen ik de nepal van drops in roestbruin bij moest halen voor de eekhoorn.Ik vind overigens Drops het mooiste garen hebben,de kleuren zijn zo intens en natuurlijk mooi en warm dat zie je haast niet van andere merken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren en een mooi garen. Dat wordt vast een bijzondere mooie sprei met bijbehorende kussens.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleuren zo! Zelf zie ik het nooit zo als het op een bol zit, maar ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waw, die kleuren! Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dit is zulk mooi garen. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die word vast en zekers mooi, bofkont die nicht van jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...