woensdag 11 september 2013

Even iets anders

Zoals sommigen van jullie wel weten
organiseer ik iedere tweede zaterdag van
de maand met een groepje vriendinnen het Krea Kafee.
Even twee uurtjes lekker fröbelen,
met steeds weer een ander thema.
 
Dit seizoen gaan we onder andere van oude spulletjes zelf
cadeautjes maken.
 
Zijn ze niet schattig.
En zo makkelijk te maken
 

 

 
 
Je hebt nodig.
 
Oude potjes
Verf
Mooie plaatjes of print een paar foto's uit
Lijm
Kant / lint
Touw
Kralen.
 
Waxinelichtje er in en klaar is het.
 
Fijne woensdag allemaal.
 
Liefs Berber
 
 


12 opmerkingen:

  1. Super, ziet er echt heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit,gezellig zo samen met vriendinnen,heb jij een tip voor mij waar ik die leuke plaatjes kan vinden en uitprinten? Ik wil het namelijk met handwerken op school gaan maken!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en romantische sfeerlichtjes!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben vast in een verkeerd tijdperk geboren. Die mode vind ik ook zoooo leuk en de potjes..........wauw!!!! Maar dat woord kenden ze toen nog niet. Bedankt voor het idee.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, dit ga ik zeker onthouden en eens zelf maken !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...