zaterdag 14 september 2013

Halswarmer

Ik was wat op internet aan het neuzen
en daar kwam ik op de site van drops
dit patroon tegen.
Ik had nog wat twee bollen grijze acryl liggen
en daar moest het wel mee lukken dacht ik zo.
 

Maar ik bedacht me toen ik hem af had dat ie
eigenlijk wel heel multifunctioneel
is want ik kan hem als halswarmer gebruiken
 

Maar ook al een soort van tussen in jasje
 

Ik denk dat ik er nog wel eens eentje ga maken
alleen wordt die dan langer
dan krijg je meer een poncho.
 
Een heel fijn weekend iedereen.
 
Liefs Berber


 
 


14 opmerkingen:

  1. Erg leuk! En als ik je goed begrijp en makkelijk en snel patroon om te haken... Daar hou ik altijd van! :)
    Fijn weekend!

    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel makkelijk. Ik had hem binnen een paar uurtjes klaar

      Verwijderen
  2. Leuk! Niet moeilijk, wel doeltreffend :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben hem ook aan het haken, leuk patroon he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gaat in mijn wat te doen lijstje...ik ben er helemaal weg van en mooilijk is het niet! Fantastich....vanuit hier een dikke knuffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook leuk straks over je jas als sjaal. Mooi hoor!!!

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk!!! En nog multifunctioneel ook :D

    Fijn weekend,groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig ding zeg!
    Zo’n snel werkje daar hou ik ook wel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk,ik heb hem ook zo goed als af met de Fenna van de Wibra die overloopt in kleuren,alleen vind ik toch de hals boven te wijd,dus daar ga ik wat op verzinnen,maar binnenkort zal ik die van mij bloggen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nu lekker even vrij, net avonddienst gehad...en mijn roze wol uit de kast gehaald...ondanks ik het giga druk heb ga ik toch beginnen met de eerste toer! Fijne nacht! xxx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze ben ik ook aan het maken en ook in dezelfde kleur.zo kan ik mooi even zien hoe hij wordt,en ik vind hem prachtig!
    gr.Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knappe sjaal vind ik, alleen heb ik niet graag iets om over mijn hoofd te doen altijd (zit in mijn hoofd denk ik :))
    Verder vind ik het heel mooi!
    En warm denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...