woensdag 25 september 2013

Herfstig

Als je denkt wat is het rustig op haar blog
nou dat klopt ook wel. Want ik ben een week lang goed
verkouden geweest.
 Geloof dat het nou de goeie kant weer op gaat gelukkig.
Want ik ben er wel een beetje klaar mee.

Van mijn tante krijg ik elk jaar stoofperen.
Zo ook nu weer ze heeft zelf een boom en daar groeien
echt heerlijke stoofperen aan.


Dus jullie kunnen wel raden wat ik dit weekend ga doen.

Ik heb niet echt heel veel gehaakt,
maar nog wel een beetje hoor.
Heb deze bruine halswarmer afgemaakt.


Ook ontving ik nog twee mooie
postcrossing kaarten.
De bovenste komt uit Polen en de
onderste kaart uit Duitsland.


Een hele fijne donderdag allemaal!

Liefs Berber
















12 opmerkingen:

  1. wat heerlijk, die stoofperen zeg, jammie!
    Je haakwerkje is prachtig <3 , mooie kleur ook. En je kaarten vind ik supergaaf!
    Verkoudheid is naar he, ik ben er net vanaf .... xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoofperen, heerlijk een gekregen oogst van je tante!
    Een warme halswarmer in een leuk kleur, mooi!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig gaat het de betere kant op!
    Heerlijk stoofpeertjes! Wat een berg ook.
    De kaarten en je sjaal zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is altijd zo heeeeerlijk!!!! Wij eten stoofperen altijd icm boontjes en draadjesvlees! Mmm!! Je hebt mij meteen op een idee gebracht ;)

    Je sjaal is erg mooi en leuke kaarten heb je gehad!

    Ziek nog maar even lekker uit..! Ik heb het idee dat het hier net begint helaas :(

    Fijne dag!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja en natuurlijk eten we er ook aardappels bij haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mjammie, mjammie Stoofperen. Krijg er gelijk zin in. Misschien maar ff naar de groenteboer fietsen. Mooie halswarmer heb je gehaakt en fijn dat je weer wat ent opgeknapt. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent, beterschap voor het laatste restje virus toegewenst!
    Mooie halswarmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je weer beter bent! Lekkere stoofpeertjes, dan weet je meteen dat het bijna herfst is! En je hebt al een halwarmer gemaakt, je bent er helemaal klaar voor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooh wat een mooie halswarmer!! Ik ben jaloersss, hihi! :D En stoofperen vind ik ook zo lekker! Veel beterschap nog, hopelijk ben je nu snel van je verkoudheid af!!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmmm .... lekkere stoofperen. Die halswarmer is weer super gemaakt zoals steeds. Hier ook alles op een lager pitje want heb eveneens het virusje te pakken. Beterschap en alvast een fijn weekend gewenst, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook al een de stoofpeertjes! En en... rook jouw huis ook zo lekker?? (lekker herfstig door de kaneel;). Wat super dat je een hele doos kreeg!! Jij gebruikt echte stoofpeertjes.. ik had de handpeertjes. Maar hier lukte het ook goed mee. En wat is je halswarmer mooi geworden!!

    Groetjes, en een fijne zondag nog!!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook al een de stoofpeertjes! En en... rook jouw huis ook zo lekker?? (lekker herfstig door de kaneel;). Wat super dat je een hele doos kreeg!! Jij gebruikt echte stoofpeertjes.. ik had de handpeertjes. Maar hier lukte het ook goed mee. En wat is je halswarmer mooi geworden!!

    Groetjes, en een fijne zondag nog!!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...