maandag 21 oktober 2013

Alle duifjes op de dam

Manlief en ik waren er een weekendje tussen uit.
Gezellig met zijn tweetjes met de trein. Dat hadden we eigenlijk al sinds de 
geboorte van onze oudste dochter niet meer gedaan.
Dus dat werd wel weer een tijd. 
En stomkop dat ik ben ben ik mijn fototoestel vergeten en met mijn
mobiel maak ik nou ook weer niet de mooiste foto's.
Maar goed dat mocht de pret niet drukken.

Maar we hebben genoten, mooi hotelletje
lekker gewinkeld. Bezoekje gebracht aan Madam Tussaud,
het paleis op de dam, en een rondvaart door de Amsterdamse grachten.
Ook mochten natuurlijk een bezoekje aan de Jordaan, het Rembrandtplein, Leidse plein en
het Waterloo plein niet ontbreken. 
Het was zeker voor herhaling vatbaar.

Vorige week werd er ook nog wat gehaakt het zijn dan wel geen
duifjes en maar wel weer vogeltjes.




Verder wil ik jullie alvast een hele fijne week wensen.


Liefs Berber

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n weekend weg! Je vogeltjes zijn erg leuk, vooral met zo'n bedeltje eraan. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach geen fototoestel mee. Gelukkig spreekt uit jouw samenvatting: heerlijk genoten van een fijn weekend.
    De plaatjes kan ik wel bij fantaseren.
    Lieve vogeltjes,

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heerlijk weekend!
    Wat een leuke vogeltjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige vogeltjes Berber! Leuk he er even tussen uit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk een paar dagen samen erop uit!
    De vogeltjes blijven leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijke meis, zo even eruit, dat is echt genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oo heerlijk,even een paar daagjes weg,en wat een schattige vogeltjes,jij ook een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig toch zo'n weekendje weg. Effe alles langs de kant en genieten maar. Die vogeltjes zijn weer heel leuk gemaakt. Prachtig. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Da's balen als je je fototoestel vergeten bent...ik heb hem altijd bij me...ookal is mijn tas overbeladen hahaha..maar lekker zeg bezoekje aan Amsterdam..woon er zelf! En geniet nog steeds als ik lekker erop uit ga. Iig je hebt het weer heerlijk gehad. En wat zijn jou duifjes toch schatjes geworden! Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn zo met zijn tweeën effe genieten zonder kinderen! En die vogeltjes zijn weer allemaal even mooi en leuk! Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...