donderdag 10 oktober 2013

Herfstcol

Nu het weer kouder begint te
worden vind ik het wel weer tijd voor en nieuwe herfstcol.
Nou kwam ik op het blog van vera en angeline een hele
mooie col tegen  en nou had ik ook nog een paar van
die mooie bolletjes liggen.
Dus daar hoefde ik niet zo lang over nadenken.


Hij past straks ook mooi bij mijn winterjas.

Verder zijn de kussentjes voor mijn nichtje 
bijna klaar. Heb ik deze week slofjes gehaakt
voor een collega van mijn moeder, drie vogeltjes
En ben ik begonnen aan mijn swap voor de Friese haakgroep
maar daarover later meer.

Liefs Berber  


14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt voor jouw col! Ik ben benieuwd naar jouw andere creaties.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke col heb je gehaakt. Mooie kleurtjes voor de herfst / winter. Ik ben zeer benieuwd naar wat je nog meer hebt gehaakt. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhh ook al zo een pracht van een col!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk je col en o zo mooi ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig !!!! Toch jammer dat wij hier geen Wibra in de buurt hebben! :(

    Geniet maar lekker van het dragen ervan!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, heb je vitaminen geslikt of zo berber???? Een nieuwe prachtige colsjaal in de nieuwe trendkleurtjes! En dan nog al die andere projecten die je opnoemt! Ongelooflijk!! Heel benieuwd om alles te zien hoor :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is die he!!! Je bent erg druk geweest zo te lezen...

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem superrr....en wat is er nou mooier dan iets om te hebben wat fantastisch oogt en ook nog es zelf gemaakt is! fijne dag, Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem erg mooi, de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes, Esseline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren zien er heel warm uit... ik ben ook in de ban van het haken van cols!
    Wees vrij om ook deze week weer een link te plaatsen op ikblogjijblogt, de 36ste linkyourstuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...