zondag 27 oktober 2013

Herfstwandeling

Wij zijn gister lekker wezen wandelen
in het bos. Heerlijk vind ik dat. Vooral in de herfst,
de bomen krijgen de mooiste kleuren en het
ruikt er dan ook zo lekker.
En het was gister ook nog prachtig weer.



Gelukkig was ik deze keer niet mijn fototoestel vergeten.
Zodat ik nog een paar mooie foto's heb kunnen maken.




Schattig toch daar liepen ze dan handje in handje.




We moesten natuurlijk ook paddenstoelen zoeken.


En kaboutertjes maar die waren niet thuis.




Een hele geslaagde wandeling die we hebben afgesloten
met een glaasje wijn.

Fijne zondag.

Liefs Berber

6 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne Zondag, groetjes, bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten in de natuur met je gezinnetje, meer moet dat niet zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk blogje, alsof ik er zelf bij was. Thanxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt heerlijk! Wij houden ook erg van het bos en persoonlijk is de herfst wel een van mijn favoriete seizoenen,het is zo gezellig en knus en dan vooral als je binnen zit ;)

    Fijne zondag nog!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè, om zo lekker te sjouwen door het bos. Ben vandaag ook weer geweest, echt genieten vind ik dat!!!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...