donderdag 3 oktober 2013

Hoodie

Een tijdje terug blogde ik er al over dat ik
graag voor de winter een hoodie voor 
de dames wou haken.
Tja en ook ik kon die mooie bolletjes Fenna garen
niet weerstaan haha.

Ik heb de opening van de muts iets groter gehouden
dan kan ze hem volgend jaar ook nog gebruiken

Ze is er blij mee.


Ze kreeg de slappe lach dus het
was niet niet zo makkelijk om een mooie 
foto te maken. Maar het is wel redelijk gelukt dacht ik zo
Nu alleen nog even twee pompons in elkaar flansen
om het echt af te maken.

Natuurlijk ga ik er voor mijn jongste dame ook
eentje maken. 

Voor de liefhebbers het patroon heb ik gevonden 
op ravelry klikkerdeklik 

Fijne donderdag.

Liefs Berber

16 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Echt een mooie hoodie..en leuke foto's! :D
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je hoodie geweldig!!! Wat een schatje zeg je dochtertje!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een schatje <3 ... uh, je hoodie is ook leuk ;) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Ze is er duidelijk super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke hoodie en laat ik nou net, na heel veel moeite, Fenna te pakken hebben gekregen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het heeft mij ook een paar ritjes naar de wibra gekost

      Verwijderen
  6. een pronkie met een pronkie ( mooie foto ) en het staat so cute

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en leuk om te zien dat ze er zo blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De meiden gaan weer lekker warm hebben in de winter dankzij die lieve mama!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier een mooi kleurrijke Fenna creatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk! De slofjes hieronder zijn ook heel erg schattig! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk ga ik zeker ook eens maken
    www.parelfien.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...