woensdag 16 oktober 2013

Pluk ze

Wij hebben achter in ons kleine tuintje een paar
druiven staan en het werd nou 
toch wel eens tijd om ze te plukken.


Zien ze er niet lekker uit??
Sinds we hier wonen kwam er elk jaar een
merel en die vond ze ook wel erg lekker.
Alleen dit jaar heb ik hem nog niet gezien en
ik ben bang dat hij ook niet meer komt.


We hebben al een hele bak vol en er zit nog veel
meer aan. 

Vorige week heb ik ook nog deze schattige slofjes
gehaakt die had ik volgens mij nog niet laten zien.


Een hele fijne woensdag allemaal.

Liefs Berber

10 opmerkingen:

  1. Wat een schattige sloffen. Geniet van je eigen druiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe fijn is dat niet je eigen druiven oogsten!
    De slofjes zien er heel leuk en mooi uit, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziene r zeker uit om te smullen..en die slofjes te schattig! Fijne dag, Liefs, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een druiven meis! Lekker!!!!!

    En je slofjes .... zooooo schattig ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die druiven zien er lekker uit zeg!!!

    En je slofjes zijn echt schatjes❤️

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige slofjes! Ik kreeg vanmiddag een pot druivensap van de buurvrouw, gemaakt door buurvrouw van onze druiven. Ben erg benieuwd naar de smaak, moet nog even proeven nl. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze druifjes zijn al bijna op, ze waren ook superlekker dit jaar!
    En wat een superlieve schattige sokjes heb je gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, de druiven uit eigen tuin zijn heerlijk. Wij hebben er ook vele geoogst.
    Mooie slofjes maakte je zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een aardige bak met druiven! Mooie oogst!
    De slofjes zijn schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb ook vanmiddag de helft van mijn druiven geoogst!!! ik heb ze nog niet geproefd.. dus weet niet of ze zoet zijn, het duurde in elk geval veel te lang voor ze een beetje blauw kleurden... zijn ze te zuur om zo te eten, maak ik er sap van !
    je cowboylaarsjes zijn schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...