maandag 14 oktober 2013

Rommelmarkt vondsten

Ik hou van rommelmarkten. 
Vind het heerlijk om daar lekker rond te lopen 
en te kijken of er nog mooie spulletjes tussen staan.
Het is ook altijd weer een verrassing waarmee je thuis komt.

Gister was er weer eentje in Leeuwarden en
daar ben ik samen met mijn moeder
en schoonmoeder naar toe gegaan.


Mijn oog viel op deze mooie emaillen bak en melkbusje.


Ook kon ik dit kannetje niet weerstaan.
Staat best mooi met een hortensia erin.


Nu maar hopen dat hij mooi indroogt.


Ik moet toegeven ik heb een zwak voor 
kleine vaasjes en dezen kon ik dus ook 
echt niet laten staan.

Een hele fijne maandag.

Liefs Berber

15 opmerkingen:

  1. Mooie emaille heb je gescoord,
    het kannetje met hortensia is een echte sfeerbrenger!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vondsten zou ik ook niet kunnen weerstaan! Wit is toch altijd mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vondsten! En de bloemen kom prachtig tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt wel hele mooie weten te scoren zeg ♥

    ;liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg, die emaille vondsten! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vondsten hoor. Zo zou ik er ook een zwak voor krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww emaille is zo mooi! Je hebt goed gevangen moppie!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk he die kannetjes! Veel plezier ermee! Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die vaasjes een bloemetje is altijd mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Naast haken,ha,ha niets zo heerlijk als rommelmarkten of leuke kringloopcentra's bezoeken! :-) Je hebt goed gescoord in elk geval! ;-)

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke spulletjes!! Ik zou ook eerst gaan, maar uiteindelijk werd het een dagje Zwaluwhoeve! Ik ga dus de eerstvolgende keer in het FEC!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke vondsten! Staat echt zo gezellig al die mooie vaasjes!!
    Fijne dag! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt inderdaad weer leuke vondsten gedaan Berber, echt wel de moeite! Sommige dingen, zoals de kan, zou ik best ook wel willen hebben :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel verleidelijk z'n rommelmarkt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...