dinsdag 1 oktober 2013

Voor kleine prinsesjes

Zoals sommigen van jullie wel weten
haak ik ook veel dingen op verzoek.
En waar ik me dan de laatste tijd mee bezig heb gehouden
zijn slofjes voor kleine prinsesjes. 

Op mijn Facebook had ik ze al laten zien 
maar hier nog niet, dus dat werd dan ook wel een tijd.




Met bijpassende haarband.




Vind ze zo schattig.
Jammer genoeg had ik dit patroon nog
niet ontdekt toen mijn eigen prinsesjes klein waren.

Maar wil je nou ook van die leuke slofjes gaan haken
het is een kooppatroon maar dat is het zeker waard


Ga zo lekker mijn bedje opzoeken.
Welterusten liefs Berber


16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige schoeiseltjes heb je weer gemaakt! Groetjes bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een kleine schattige slofjes en hoofdbandje

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve en mooie laarsjes, prachtig!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf het jammer vinden dat ik al zooooo groot ben hihihihihihi
    Zo liefffffffffffffffffffff :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral die met Nijntje op de zijkant, zijn zoooooooooooo, schattig!
    Dank je wel voor je komst op de link your stuff van ikblogjijblogt, kom maandag gerust weer langs om één of meerdere creaties te komen linken ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...