zaterdag 26 oktober 2013

Vrolijk colletje

Eindelijk eens even tijd om een blogje te typen.
Om de onverklaarbare reden was dit best een hectische week. Of ten minste 
hectisch in mijn hoofd. Met veel dingen
tegelijk bezig maar nog niet veel afgemaakt. 
Tja dat krijg je dan. 

Behalve deze vrolijke warme col.
Ik heb hetzelfde patroon gebruikt als voor mijn herfstcol
Heb hem gehaakt met het bekende
fenna garen en haaknaald nummer 4.



Iedereen een heel fijn weekend gewenst!
Als de jongste zo wakker wordt van haar 
middagslaapje gaan we lekker naar het bos.
Nog even genieten van dit mooie herfstweer.

Liefs Berber


10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! geniet maar lekker van de boswandeling! Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie col heb je gehaakt. Geniet lekker van je wandeling, maandag wordt stormachtig zijn de voorspellingen.Fijn weekend, lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker het bos in!!!!

    Prachrige col meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch een veelzijdig garen dat Fenna, deze col is ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En genieten was het vandaag weer van het weer! Erg leuke col, vooral met de granny's erin. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi hoor, even een vraag is hoeveel grannys heb je gehaakt en hoeveel bollen heb je hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi ik heb er twaalf gehaakt en heb iets minder dan twee bollen gebruikt

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...