donderdag 21 november 2013

Doily

Een tijdje geleden had ik op feestboek
de mollie makes haken gewonnen.

En omdat we een nieuwe vloer hebben gekregen
heb ik samen met de dames een dagje bij mijn ouders doorgebracht. 
Ik had dit boek mee genomen
en heb deze doily eruit gehaakt.


En nog een paar kerstsokjes.
Maar die staan niet in het boek, die heb ik zelf bedacht
geïnspireerd op verschillende sokjes die ik op internet heb gezien.


Hopelijk heb ik dit weekend even tijd om dit patroon
met jullie te delen.


Is het niet schattig??
Een hele fijne donderdag allemaal.

Liefs Berber

15 opmerkingen:

  1. wat enorm mooi gemaakt zeg ♥♥♥ en dan dat uiltje hihi so sweet

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig! Vrolijke kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die doily had ik ook al gezien in het boek! Staat hier ook op de lijst haha maar ja wil zo veel he!!! Mooie kleuren heb je gebruikt,lekker fel!

    Geniet van jullie nieuwe vloer!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die sokjes zijn werkelijk schitterend ! een geweldige kleuren combi !!! love it

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg! En wat een bofferd ben jij, dat je zoiets gewoon wint. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die doily is leuk, maar die sokjes...wat een skatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook al verschillende van deze doiley's gehaakt uit dat boek,ze blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zijn die doily's geworden, prachtige kleurtjes, en ook de sokjes zijn super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the colors! Visiting from Annemarie's blog.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/11/technicolor-granny-blanket-2nd-pattern.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...