maandag 11 november 2013

Handwarmers

Brrr wat was het al weer koud vanmorgen.
Of ik ben gewoon een kou kleum dat kan natuurlijk ook.
Maar goed ik had nog een bolletje fenna garen over en daarvan haakte
ik deze mooie handwarmers.


de rechter


En de linker

Voor mij geen koude handen,
daar heb ik wel zo'n hekel aan  haha.


Ze passen mooi bij mijn herfstcol.


Het patroontje kun je hier vinden.
Ze zijn echt super makkelijk om te maken,
en zo klaar. Ideaal voor een snel projectje tussendoor.

Fijne maandag allemaal.

Liefs Berber



18 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk!! En wat een leuk effect zo met het Fenna garen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!!!

    Ik ben ook druk bezig hiermee hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die heb je wel nodig , brrr wat is het koud. Ik denk da tik ook maar een paar ga maken.

    Lieve groet,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kei leuk en vooral lekker aangenaam hihi'

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi setje heb je zo! Lekker warm.

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi geworden zeg, ze zien er lekker warm en zacht uit. Mooi gemaakt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Mooi geheel zo met je herfstcol :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt, en bedankt voor de link! Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu heb je niet alleen warme handen, maar ook hele kleurrijke! :-) Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent al voorzien op de kou, prachtig setje is het geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie combinatie!
    Kom gerust kijken op ikblogjijblogt, voor de wekelijkse link your stuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...