zaterdag 30 november 2013

Handwarmertjes

Kleine handjes worden snel koud,
is mijn ervaring. 

De dames wouden graag een paar handwarmers 
net als mama.

Ze mochten zelf de kleurtjes uitzoeken
En mama is gaan haken.

Voor de oudste.



En deze voor de jongste



Nu hebben ze hopelijk geen koude handjes meer op weg naar school.
En als het echt kouder gaat worden dan komen de dikke handschoenen 
weer uit de kast.

En pssttt je kan nog steeds meedoen met mijn
give away klikkerdeklik 
En nu zal ik me zo eens gaan verkleden want wij
gaan vanavond lekker uit eten.
Dat is de tweede keer al deze week,
ach dat moet kunnen voor een keertje.

Fijne zaterdag allemaal.

Liefs Berber

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke handwarmers!
    Ik ben ook ze ook aan het maken maar dan breien met hele dunne wol.
    Duurt even wat langer :-)

    Geniet van je avond en eet smakelijk!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie handwarmers zeg! Ze hebben mooie kleuren uitgezocht!
    Eetsmakelijk!

    Groetjes,

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Probleem weer mooi opgelost, geen koude handen meer danzij de creatieve mama die polswarmers haakte op verzoek!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk!!! En geniet van je etentje (doe je nu waarschijnlijk al). gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap wel dat jou meiden dit willen. Lekker warm handen nu.
    Geniet van je etentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DIE BOFKONTJES!....en heb je genoten van je etentje? Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...