donderdag 14 november 2013

The snowman

Oke ik weet het is nog wat vroeg,
maar ik ben toch naast het aan elkaar haken van de blokken
voor het sprei, wat nu gelukkig bijna af is pfff
ook alvast begonnen met het
haken voor de kerst.

Ik heb zelf een paar patronen bedacht en 
die ga ik volgende maand met jullie delen.
Dus nog even geduld daarvoor.

En nu kwam ik op feestboek de leuke
kerstpatroontje tegen van dendennis
En the snowman vond ik toch
wel heel erg leuk.


Ik vind hem wel iets te groot voor in de boom,
dus daar ga ik zelf nog eentje voor bedenken.

Fijne donderdag allemaal.

Liefs Berber


13 opmerkingen:

  1. Hij is leuk hoor. En ik ben ook al voor de kerst bezig. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden!! Voor de boom zou een kleinere sneeuwman geschikter zijn inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem kei gaaf..... de verhouding vind ik wel heel grappig ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt een schatje..en in de boom hangen te groot? Hij zal er zeker in opvallen dus gun hem nou dat leuke plekje! hahaha...fijne dag en ben benieuwd naar je patroontjes..fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje!!!

    Benieuwd naar je verdere kerstcreaties!!

    Wat je ook kunt doen om hem kleiner te maken is het basispatroon van een gelukspoppetje aanhouden :)

    Fijne dag,groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb al een paar ideetjes nu alleen nog even de tijd vinden om ze uit te werken

      Verwijderen
  6. Wat een leukerd! Je kunt er vast wel een mooi plaatsje voor vinden. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerdje.
    Ik ben wel in voor leuke Kerstpatroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk geworden, hier nog een patroon verslaafde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele knappe sneeuwman, echt een leuke met z'n hoedje op :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Un pupazzo di neve molto simpatico!
    Bye, bye Elli

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig, zo'n kleintje!
    Kom gerust kijken maandag op de wekelijkse link your stuff van ik blogjijblogt!
    Veel linkplezier komende week!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...