zondag 10 november 2013

This week

Deze week was ik weer druk
met van alles en nog wat.
Maar weinig op creatief gebied.

Maar daar kwam gister verandering in.
Ik ben eerst samen met een vriendin naar
Holy Stitch geweest in de Blokhuispoort in Leeuwarden.
Leuk dat het was!! Heb echt mijn ogen uitgekeken.
Daar hebben we weer heel veel ideeën opgedaan 
en leuke dingetjes gekocht.

S'middags was het weer tijd voor een nieuw
Krea Kafee. Waar ik deze melkflesjes
heb omgetoverd.



Meer met het oog op de kerst. Paar takjes groen
erin dacht ik maar.

Ook ben ik nog steeds bezig met het sprei,
hopelijk heb ik volgende week alle blokken
aan elkaar gehaakt en kan ik beginnen met de rand.



Maar tot die tijd ben ik still joining.

Fijne zondag verder.

Liefs Berber








8 opmerkingen:

  1. Mooi die flesjes!!!!!!!!!!!!

    Succes met het aan elkaar blokken hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je flesjes al op facebook langskomen! Leuk zijn ze geworden!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo die kerstige flesjes!
    succes met de sprei

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op melkflesjes...en btw...wat worden je Granny's mooi, zeker met het zwarte gehaakte kantje...prachtig! xxxxxxxxxx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie grannys, de kleuren zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...