woensdag 11 december 2013

And the winner is

Vandaag gaat wordt deze vrolijke slinger verloot.


Zijn jullie al nieuwsgierig??

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle
leuke reacties op deze give away.
Er waren in totaal 54 deelneemsters.
Maar ik kan er helaas maar eentje weggeven.
En daar heb ik de random.org maar eens op los gelaten,
zelf kan ik toch niet kiezen

En deze keer gaat de prijs naar 


Van harte gefeliciteerd zou je je 
adres willen mailen naar:
info@metsmaakgehaakt.nl

Een paar van jullie waren ook nog benieuwd naar de patronen
die ik heb gebruikt voor de slingers.


Het sterretje kun je hier vinden.
Het is van Margriet van het blog Sparkelz creatief.

Het kerstboompje komt hier vandaan.
Mochten jullie een vertaling willen van het kerstboompje
laat het me dan maar even weten.

Een hele fijne woensdag allemaal.

Liefs Berber




11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige prijs en veel plezier er van!

    En bedankt voor het meedoen!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Rosalie en jij bedankt voor deze leuke give away Berber! :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een felicitatie voor de winnaar! En nu toch maar zelf een slinger haken, ook leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel voor de kans meis... enne rosalie van harte

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooowww wat leuk!! Ga je meteen mailen. Dankjewel :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd Rosalie :-) en jij bedankt voor het organiseren van de weggever !, liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rosalie gefeliciteerd met de kleurige en mooie slinger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat aan de winnaar en bedankt voor de organisatie en de patroontjes Berber!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige schattige slinger kon ik nou maar haken *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...