zondag 29 december 2013

Crochet along 2014

Twijfel, twijfel zal ik nu 
wel of niet meedoen met
de crochet along van 2014.

En dan toch maar besloten om mee te doen.
Ik wou eigenlijk altijd al een sprei haken voor 
ons eigen bed maar dat is er nog nooit van gekomen.
Dus nu een mooie gelegenheid om het eindelijk
wel een keertje te gaan doen.

 En de sprei voor mijn nichtje is ook af,
maar die laat ik pas zien als zij hem gekregen heeft.

Dus dat werd op zoek naar leuke wolletjes,
ik heb deze kleurtjes uitgezocht. 
Het is stylecraft special dk. 
Daar heb ik al eerder mee gehaakt en 
het is een heerlijk zacht garen. 



Informatie over de crochet along kun

Ook is er op feestboek een groep
waar je alle informatie kan vinden.

Vanochtend keken we naar buiten en 
zagen deze prachtige regenboog



Fijne zondag allemaal

17 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook meedoet! Me to! Je hebt mooie kleuren uitgezocht! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook mee. Wilde eerst niet, maar toch overstag gegaan. Mooie frisse kleuren heb je. Succes hé.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je goed kijkt zie je een dubbele regenboog! Fijne dag, groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes heb je uitgezocht! Ik doe ook mee met de crochet along, heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha doe jij ook al mee, heel wat blogdinnen heb ik er al over zien schrijven, zet hem op meis.... prachtige kleuren ook
    en ben je nog op zoek gegaan naar de pot met goud????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je de deken moet 200 cm bij 200 cm gaan worden dus fingers crossed

      Verwijderen
  6. Er doen veel mensen mee, ik dus niet, haak niet zo graag, dus snel besloten om niet mee te doen. Maar er is een ander project dat start: elke week een randje borduren, misschien doe ik daar wel aan mee.... alhoewel.... Je hebt weer hele leuke kleurtjes uitgekozen, dat komt vast goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Berber!!!! Ik ben inmiddels ook om en het word een deken voor onze oudste dochter!!!

    Nu alleen nog kleurtjes wat vind ik dat nog lastig! Jordan heeft al wel wat kleuren palets met mij bekeken en vind er heel veel leuk ;)

    Maar komt vast goed allemaal!!!

    Fijne zondag meid!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleuren en ik wens je een dikke toitoitoi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes en succes met haken! Ben trouwens ook heel benieuwd naar je andere deken, zien we vast snel voorbij komen hier.

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ben zelf al aan een dekentje begonnen. Ben op de helft. Het patroon van het project is wel erg leuk! Ik denk dat ik er mee ga beginnen als ik deze af heb. Zelf gebruik ik ook Stylecraft. Je hebt een leuke combi! Welke kleuren zijn het?

    Groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk dat je ook mee gaat doen, met heerlijke kleurtjes ook nog. Ook ik ga me er aan wagen. Een heel goed 2014 voor jou en je dierbaren. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he, lekker met zn allen aan de haak!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleurtjes!
    Via internet besteld? Of is er in het noorden ook nog ergens een winkel die stylecraft verkoopt? Ik hoop ook mee te gaan doen!
    Groeten, succes, en een goede jaarwisseling!!
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het bij echtstudio besteld, volgens mij is er hier in het noorden geen winkel die het verkoopt jammer genoeg

      Verwijderen
  14. Ook al aangestoken door het virus :)
    Mooie. kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...