woensdag 18 december 2013

Little red deer

Een tijdje terug op Holy Stitch kocht 
ik dit schattige rode hertje.
Had er eigenlijk niet echt een plekje voor
maar kon het ook niet laten liggen.
Dat heb je soms met bepaalde dingen,
of ik heb dat.


Maar nu had een vriend van mij
steigerhouten kerstboompjes voor me gemaakt.
En daar heeft het hertje nu een mooi plekje op gekregen.

Ben er super blij mee. 

Ook heb ik nog wel wat gehaakt deze week,
maar daar moet ik nog foto's van maken.
Verder sta ik aankomende zaterdag op de wintermarkt 
voor Serious Request in Oenkerk. Voor de liefhebber meer informatie
over deze wintermarkt kun je hier vinden.

Fijne woensdag!

Liefs Berber

10 opmerkingen:

  1. wauw ja dat staat super leuk,leuk he zo,n kerstboom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. <3 Wat een lief hertje! En mooie kerstboompjes zeg!
    Succes op de wintermarkt!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww dat hertje ♡
    Ben dol op dit soort kerstboompjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hertje komt zo goed tot zijn recht wat een leuke boompjes zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kerstboompjes zeg!!!

    Heel leuk en je hertje is echt zoet :)

    Succes op de wintermarkt!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat een lief hertje, staat heel leuk zo. Veel plezier op de wintermarkt!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Wat een schattig hertje! :) Heel veel succes alvast voor zaterdag!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je hertje en het staat er leuk in dat creatieve boompje wat je vriend heeft gemaakt!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die denneboompjes zijn echt leuk gemaakt en ideaal om kleine handwerkjes op te zetten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk boompje! Het hertje staat er echt schattig bij.
    En wat maak jij leuke haakwerkjes! ik ga je volgen !:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...