zaterdag 14 december 2013

ohh denneboom

ohh denneboom, oh denneboom
wat zijn je takken wonderschoon.

Het huis wordt weer rustig in de kerstsferen gebracht.
De boom hebben we samen met de dames versierd
ze vonden het prachtig. 
En er is maar 1 bal gesneuveld dus dat viel weer reuze mee.





Voor op de deur heb ik een kerstkrans gemaakt.
Simpel met fel gekleurde balletjes.
( die komen er binnen helaas niet in)
Klein boompje voor buiten.
Ook met vrolijke, felle kleurtjes
je moet je toch ergens uitleven.




En deze hertjes kwam ik bij de plaatselijke supermarkt
tegen en kon ze echt niet weerstaan.


Een heel fijn weekend allemaal

Liefs Berber


8 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel gezellig uit daar bij jou Berber! En die vrolijk gekleurde balletjes buiten vind ik de max!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. it is going to look a lot like xmas.. evrywhere you go!!!!
    ziet er heeeel kersterig uit allemaal.. !
    fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gezelligheid om naar te kijken zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig en wat leuk die rand gehaakt om de potjes met theelicht en ehh dat heerlijk kitscherige rode hert van de AH heb ik ook op mijn tuintafel,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig al die lieve kerstspulletjes en kleurtjes,...he heb er helemaal zin in! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie krans!!! Valt wel goed op met die felle kleuren van kerstballen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...