zaterdag 7 december 2013

Sfeer

December staat toch echt wel
in het teken van gezelligheid.
Kachel aan, kaarsjes aan ik hou er wel van.

Nu had ik nog twee lege potjes staan 
en nou zag ik bij haar
een heel erg leuk idee om de potjes
om te toveren tot sfeerlichtjes.

Zo gezegd zo gedaan.


Waar twee lege potjes wel niet goed
voor zijn denk ik dan maar weer.


Ook vond ik bij haar een leuke tutorial van een kerstboompje.
Een blog wat zeker de moeite waard is om een keertje te bezoeken!


Liefs Berber

12 opmerkingen:

  1. Die potjes zijn super! Ik ben ook lege potjes a/h sparen maar heb er een ander plan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zijnze zo!
    Ik had op het werk ook verteld wat je met die potten kan doen, dus nu sparen ze ze daar ook....leuk hè!

    FIJNE DAG,
    !

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, die sfeerpotjes. Ook de kerstboompjes zijn prachtig gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die potjes zijn zeker leuk!! Ik had ze ook al voorbij zien komen en opgeslagen :)

    Fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat heb je weer is ff mooi gefixed ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk al die lichtjes en haakwerk erom heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke theelichtjes en die kerstboompjes zien er geweldig uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden! Ik zag ze toevallig vanavond ook, de kerstboompjes en de potjes. Ik vind je gehaakte potjes zo leuk staan op de tafel... gezellig groepje zo! En helemaal 'home made', leuk is dat dan he!?!

    Groetjes en een hele fijne week,

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...