zondag 22 december 2013

This week

Ik had eigenlijk deze week nog een patroontje met
jullie willen delen. Maar helaas daar ben ik niet
meer aan toe gekomen.
Door alle drukte.
Dus die bewaar ik gewoon lekker tot volgend jaar.
Ik heb zelfs nog niet eens even bij het glazen huis gekeken
terwijl dat toch zo dicht bij is.
Het staat nu voor maandagavond op de planning.

Wel haakte ik met neon roze deze
lekker warme wintercol voor de wintermarkt.


 Stond ik gister op een geslaagde wintermarkt.
Het had alleen wel iets drukker mogen zijn,
maar goed dat mocht de pret niet drukken.


En zaagden ze gister alvast het gat voor de
vaste trap die wij naar de zolder gaan krijgen.
Nou was ik er niet helemaal gerust op
dat het hele huis niet wit zou zijn van het stof.
Zo'n let is snow, let it snow, let it snow momentje
maar dat viel echt reuze mee.


Nu ga ik nog even cadeautjes inpakken want we
moeten vanmiddag nog op verjaardagsvisite.

Een hele fijne zondag allemaal.

Liefs Berber

2 opmerkingen:

  1. Mooie col zeg! Lekker fel kleurtje!

    Wat fijn ook zeg een vaste trap naar zolder!! Dat hebben wij ook niet maar lijkt me erg practisch! Altijd zo'n gedoe met het vliso trapje ;)

    Succes met de verbouwing en tot blogs!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie col. Je kraampje voor de kerstmarkt ziet er ook gezellig uit. Een vaste trap naar zolder, wij hebben dat 3 jaar geleden gedaan en zo blij mee. Succes met de verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...