zaterdag 4 januari 2014

CAL#1

Deze week begon de veelbesproken crochet along.
Ik had mijn kleurtjes al klaar liggen.


Er haken meer dan 1600 dames mee.

Ik heb alleen besloten om de deken in mijn eigen
tempo te gaan haken. Denk dat ik nu meer haak en
in de zomer weer wat minder.
Hopelijk is het er dan veel te warm voor. 

Maar goed ik ben nu bij toer 6.


Wil je de deken ook in je eigen tempo haken
dan kan je het Engelse patroon hier vinden.

Ik ga lekker verder haken aan mijn deken.
Want het is best wel een beetje verslavend.


Fijn weekend allemaal!!

Liefs Berber

20 opmerkingen:

  1. mooie kleuren berber ♥.. jou dekentje gaat helemaal toppie worden
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Enne...ik ben hem ook stiekem verder aan het haken, a omdat het inderdaad verslavend is en b omdat ik de komende tijd erg drukke weken op het werk heb.
    Ik ben hem helemaal in het wit aan het haken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleuren heb je gekozen!
    ik ga kijken of ik geduld genoeg op kan brengen om te wachten met de volgende toeren of dat ik ook verder haak, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij wordt mooi ! Dat is nou helemaal de reden dat ik niet aan die hype meedoe, soms haak je en soms weer even niet. Ik heb het patroon een tijd geleden al opgeslagen maar ga nu eerst een sprei haken voor m'n dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en kleurrijk.... Ik ben stiekem ook al bij toer 40 bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Mooie kleuren zeg! Ik weet precies wat je bedoeld met verslavend ;-)
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren! Ik ben ook al verder met haken hoor! Kanmook niet stoppen. Mijn deken vind je hier: http://madebymaly.blogspot.com (misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie kleuren! Ik haak m echt per week, maar het is leuk om een tussentijdse vooruitblik te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes gebruik je,word vast een schitterende deken,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes! Ik twijfelde tot gistermorgen of ik mee zou doen, maar ben begonnen en inmiddels ook al verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurtjes, ben nu al heel nieuwsgierig naar het eindresultaat :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, leuke kleurtjes heb je ook uitgezocht. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha is er eigenlijk iemand gewoon op tempo aan het meehaken? Ik ben ook stiekem al aan toer 7 en om het een beetje binnen de perken te houden begin ik morgen gewoon aan een 2de deken extra...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleuren gebruik je! Is het een Engels of een Amerikaans patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleurtjes heb je uitgezocht, bedankt voor je link. Ik kan ook niet wachten en haak nu lekker verder met dit patroon, ben inmiddels bij toer 14.
    Binnenkort een update op mijn blog www.ingescreaties.blogspot.com

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...