dinsdag 7 januari 2014

Gehaakt sprei

Soms ben je gewoon zo blij als er weer een project af is
omdat er maar geen eind aan lijkt te komen
Dat had ik dus met de deken die ik voor mijn nichtje zou haken
Het doel was om hem voor 31 december 2013 klaar te hebben
En dat is gelukt 24 december was ie klaar. 

Ze heeft hem van mijn oom en tante op haar verjaardag gekregen
met twee bijpassende kussens.

En ze is er super blij mee.






De kussens heb ik vrij simpel gehouden
anders wordt het wel erg druk zo bij elkaar




Deze deken heb ik gehaakt met drops delight en drops fabel.
De deken heb ik gehaakt met haaknaald nummer 5 en de 
kussens met haaknaald nummer 3.
Het patroon van de deken kun je hier vinden.

20 opmerkingen:

  1. Daar zou ik ook blij van worden, gaaf cadeau!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg! Dat garen is prachtig! Vast een hele klus geweest maar als iemand daar blij van word daar doe je het toch voor!!

    Super weer!

    Fijne avond nog,groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Het lijkt inderdaad behoorlijk veel werk, nu lekker weer verder aan een nieuw project.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je nichtje is beslist een bofkont.
    de kleuren zijn prachtig.
    Echt mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van jou! en helemaal mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi!
    Ik ken het gevoel 'dat er geen einde aan komt'.. Maar het resultaat mag er zeker zijn!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je doet je blognaam eer aan, het is inderdaad met smaak gehaakt! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig cadeau,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh zwijmel zwijmel wat is hij prachtig geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel mooi geworden!! En de kussens ook. Mijn rippledeken is momenteel voor mij zo'n project waar geen eind aan lijkt te komen... En ik heb nog zoveel leuks op mn lijstje... Nou ja, stug doorgaan maar. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi met die donkere achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jou kombers is so mooi. Klassieke granny.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...